Hfyr 170 Skrevet 24. Februar, 2022 Er man en gentleman eller en tøffelhelt, hvis man, når man skyder den af i munden på en kvinde, og i samme øjeblik tænker, og er glad på hendes vegne at man spiste næsten en hel ananas dagen før Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 24. Februar, 2022 (edited) Jeg vil sige du en gentleman og det konkludere jeg ud fra det faktum at du har spist en hel ananas fordi du ønskede at din elskovs juice skulle smage godt for hendes skyld. Jeg har ikke smagt sæd og det ønsker jeg heller ikke at smage, det er ikke lige mig men man siger jo at mandemælk skulle smage sødt hvis man spiser godt med frugt inden. Redigeret 24. Februar, 2022 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 24. Februar, 2022 Hfyr skrev, for 8 minutter siden: Er man en gentleman eller en tøffelhelt, hvis man, når man skyder den af i munden på en kvinde, og i samme øjeblik tænker, og er glad på hendes vegne at man spiste næsten en hel ananas dagen før Gentlemen - spiser de virkelig ananas? Næsten en hel, står der. Gisp. Venlig hilsen Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 24. Februar, 2022 (edited) Hfyr skrev, for 2 timer siden: Er man en gentleman eller en tøffelhelt, hvis man, når man skyder den af i munden på en kvinde, og i samme øjeblik tænker, og er glad på hendes vegne at man spiste næsten en hel ananas dagen før Man er vel ingen af delene. Iøvrigt skal man ikke regne med, at hvis ens sæd smager ad helv... til, at det så forvandles det til en gudedrik fordi man dagen inden har spist annanas. Redigeret 25. Februar, 2022 af TheVoice 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Haimorrhoides 58 Skrevet 25. Februar, 2022 (edited) Hfyr skrev, for 2 timer siden: Er man en gentleman eller en tøffelhelt, hvis man, når man skyder den af i munden på en kvinde, og i samme øjeblik tænker, og er glad på hendes vegne at man spiste næsten en hel ananas dagen før Tror du virkelig selv på, at smagen af sæd og sædvæske, kan ændres markant, ved at spise lidt ananas dagen inden? Det er langt bedre at tage en hel ananas med top og banke den op hvor solen ikke skinner, så den kan gøre din prostata glad, så er du tilgengæld en gentleman med en hel ananas oppe i røven, og skal formentlig en tur forbi skadestuen, med mindre den falder ud af sig selv .......... Fortsat god ananas! Redigeret 25. Februar, 2022 af Haimorrhoides ananas 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 25. Februar, 2022 Rigeligt med whisky og øl for kvindens skyld Spøg til side. Jeg har hørt at pebermynte skulle smage igennem på den gode måde lige som asparges gør det modsatte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hfyr 170 Skrevet 25. Februar, 2022 Mr. Sensual skrev, for 20 timer siden: Gentlemen - spiser de virkelig ananas? Hvis man er en Gentleman når man spiser ananas, så er man vel en gentleman og spiser ananas. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg