Hop til indhold
Guest PPE

Russiske glædespiger

Recommended Posts

Benjamin skrev, for 21 timer siden:

Jeg hyggede mig med en russerpige for nogle år siden.

Hun sagde altid: "Put it in", og med hendes accent lød det som: "Putiiin"

Var det så bare Ka' put in

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil tro at vi snart ser en del russiske piger der pludselig skifer nationalitet.  Mon ikke vi snart ser en del nye fra Estland. Ukraine etc 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Haimorrhoides skrev, den 24.2.2022 at 21:43:

Jeg sms'ede med en Polsk prostitueret, der i disse dage, er de sidste dage i Jylland og egentligt var på vej til København, men det droppede de pga den nærtstående krig, og ville hellere drage hjem.

Jeg kommenterede at Tante Putin, var gået lidt for langt i denne ombæring, hvortil hun svarede, at Putin var en stor mand, hun ville ønske at han var hendes præsident, fordi Vesten rystede, når han talte...........

Jamen, så afsted med dig din fascistoide Luder, og held og lykke med dit blomstrende autokrati.

Har du et link til denne russer glade kælling?

Del dette indlæg

Link til indlæg
PPE skrev, den 24.2.2022 at 20:49:

Så blev det fra i dag, at jeg stoppede med at besøge russiske GP’er.

Det er ikke den russiske befolkning, der er gal på den, mange af dem protesterer jo også mod krigen,

det er Putin der styrer og bestemmer i Rusland, lad det ikke gå ud over russerne i almindelighed, medmindre de er soldater i Ukraine

eller støtter op, om den vanvittige beslutning, at indlede en angrebskrig mod Ukraine.

de Russiske piger i Danmark, kan i hvert fald ikke gøres ansvarlig, for krigen og de ska jo også ha noget at leve af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
leo kbh skrev, for 2 timer siden:

Det er ikke den russiske befolkning, der er gal på den, mange af dem protesterer jo også mod krigen,

det er Putin der styrer og bestemmer i Rusland, lad det ikke gå ud over russerne i almindelighed, medmindre de er soldater i Ukraine

eller støtter op, om den vanvittige beslutning, at indlede en angrebskrig mod Ukraine.

de Russiske piger i Danmark, kan i hvert fald ikke gøres ansvarlig, for krigen og de ska jo også ha noget at leve af.

Tja jeg ved snart ikke..... Der er nogen som har stemt på at Putin skal være Ruslands præsident, sikkert også nogle af de russiske piger som arbejder i DK. Befolkningen burde gøre som rumænerne gjorde mod Ceausescu i 89. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
den stiveste skrev, for 2 timer siden:

Tja jeg ved snart ikke..... Der er nogen som har stemt på at Putin skal være Ruslands præsident, sikkert også nogle af de russiske piger som arbejder i DK. Befolkningen burde gøre som rumænerne gjorde mod Ceausescu i 89. 

Jeg synes jeg har hørt ubekræftede rygter om udfordringer med deres (host) frie valg og statsmedier. Ubekræftet fordi de ikke var så glade for at få besøg af valgobservatører.

Dertil kommer at vælgerne skal nå at sætte krydser inden oppositionens folk er sendt på lejrtur oppe nordpå eller vaccineret med Novichok. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er egentligt mærkeligt at der ikke er kommet en masse russiske glædespiger aka honnytraps til Slagelse, hvor de skriver der er kommet en masse soldater.
Der burde jo også komme mange andre østpiger til - for at højne de danske Jensers moral :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kunne tænkes, at nogle piger vil udgive sig for at være ukrainere for at score sympati og penge.
Hvis man så besøger en ukrainer, siger man "Slava Ukraini" når hun åbner døren. Hvis hun bare glor på en i stedet for at svare, så er det en 180 vending og videre til næste.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå, men så løste det problem sig da. Nu kan de slet ikke få indrejsetilladelse i EU, så der skulle ikke være nogen "risiko" for at rende ind i russiske piger det næste lange stykke tid. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kammerherre
MajorTom skrev, den 26.2.2022 at 19:40:

Majoren opfordrer til, at uskyldige russiske rekrutter ikke gøres ansvarlige for Putins krig. 

Kære kollega, enig de russiske rekrutter er ikke ansvarlige for Putins krig, ligesom resten af den Russiske befolkning er de hjernevasket af den Russiske propaganda maskine. Der har været en historie i de Russiske medier om at der i Danmark fandtes dyrebordeller hvor folk stod i kø for at voldtage hunde og andre dyr, bare et eksempel på den misinformation der foregår.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...