Hop til indhold
P.S

Mistress Kawa is Back

Recommended Posts

P.S

Jeg har besøgt Mistress Kawa et utal af gange. Til mit held er hun i
København for tiden, hvilket bliver udnyttet, utroligt at hun kan finde på nye ting hver gang man møder hende. Hun kan noget med reb og hendes udklædning i latex er utrolig, jeg mødte Mistress Kawa første gang for 4 år siden og siden er det vel blevet til 10 – 12 besøg og aldrig har jeg set hende kigge på uret, som man ofte ser andre steder, for det meste har man fået mere tid end man har betalt for, hvilket jeg aldrig har oplevet andre steder, hun leger med reb, varm voks, eller pisk, så gør hun det så raffineret at man kun kan nyde hendes samvær og bestemt for lyst til at komme igen. Vi ses snart igen. Tak for en fantastisk session Mistress Kawa

Kontakt Mistress Kawa • Mistress Kawa • Føl dine sessioner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, 1 time siden:

Har det lidt svært med at hun kræver betaling forud.

Det har jeg nu aldrig oplevet med hende. Ved at hun nogen gange lejer lokaler til de specifikke seancer, det er måske derfor.

Omvendt, så ville jeg heller ikke være nervøs for at betale forud til lige præcis Mistress Kawa. Oplevede engang, at hun ville give mig halvdelen af min betaling tilbage fordi hun ikke selv syntes hun performede godt nok på dagen. Hun er en seriøs kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thanks a lot for your comments guys.

BDSM is my lifestyle aswell and i do my best to show you my world.

I m in Copenhagen,booking dungeon in Hellerup.This  time,you have to do a payment in advance of my rate.Half of my rate is ok and the rest when  we meet.I in Copenhagen until 12/5 .On 13/5 until 18/5 i will be in in Greece,Athenas.Slaves and submissives that want to come with me,write me an email [email protected].

Hope to see you soon.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ny slave

Tænker være hendes slave på lørdag i 2 timer. Har selv latex dress så hun får en latex slave i pikbur. Så hun gennem bruger mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...