Pmax 2 Skrevet 24. Februar, 2022 Hej i gruppen! Mon der er nogen herfra der er i Thailand lige nu, eller skal afsted de nærmeste dage. Helst omkring min egen alder (54) da jeg tror man måske har nogenlunde samme præferencer. Jeg selv drager afsted (alene) lige om lidt, og er ikke så erfaren udi "Bangkok by night" med dertil hørende fristelser. Så jeg tænkte det kunne være hyggeligt og mødes i Bangkok over en øl, eller lign. hvis du/i havde lyst til at guide mig lidt rundt, så jeg selv ville føle mig lidt mere sikker/tryg ved det hele. Jeg snakker ikke om flere dages rundtur, men bare et par timer, på en hyggelig bar/café. Jeg giver gerne en øl eller to. På forhånd tak. /Pmax Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klipklap 413 Skrevet 24. Februar, 2022 HVor skal du selv bo under dit ophold ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2224 Skrevet 24. Februar, 2022 jeg har været i thailand lidt over 3 uger nu. De første uger i Bangkok -i karantæne og så nogle dage til at sunde mig over det inden jeg tog nattoget nordpå -hvor jeg er nu -og kommer direkte retur til lufthavnen den dag jeg også flyver hjem igen til dk. Men du skal da have en thaiguid de er meget sødere end en gammel mand som dig og mig -og de ved hvor alt er, og hvor det er rart at være -jeg prøvet det min første gang i thailand. Hvis du går ind på "thaifriendly" og opretter dig -så er det helt klart nemt, at finde en der vil og kan guide dig i Bangkok -evt. kun 1 dag -eller som du ønsker og aftaler dig frem til... Men for det er et MEN pas på det er mange der er "gold digger" og det ville være træls for din pengepung;-) Held og lykke!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pmax 2 Skrevet 24. Februar, 2022 Tak for jeres svar. Jeg påtænker og "bosætte" på/ved Sukhumvit. Og ja, jeg er klar over at det hele jo næsten sker lige uden for døren. Men det ville jo være rart hvis det var en venlig sjæl, der kunne fortælle mig om jeg skulle gå til højre eller venstre. Det lyder spændende med "Thaifriendly" jeg troede dog ikke man kunne være så "direkte" i sin søgning derinde. Men tusind tak for anbefalingen, det må jeg prøve. Det du siger med "gold diggerne" - mener du, at jeg skal forhandle priser, eller hvad? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nøddehaven 378 Skrevet 24. Februar, 2022 Sukhumvit burde der være masser af action omkring. Hvordan vil du gerne finde piger? Online? Massagesteder? Barer? Klubber? Skal det være engangsoplevelser (enkelt knald eller med overnatning) eller vil du have fast feriekæreste? Rimelige priser synes jeg er: ST: 1000-2000 LT: 1500-2500 feriekæreste (har ikke prøvet, kun læst på ISG): 10000-25000 per uge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pmax 2 Skrevet 24. Februar, 2022 Ja jeg ved ikke om man kan finde det, men jeg det jeg søger er en pige som.: Ikke ligner en decideret GP, men mere en almindelig pige. Altså ikke for meget "dulle". Jeg gider ikke de der "lyn og torden" piger på høje hæle og hotpants. Hun skal være stille og rolig. Og så skal hun også (og nu kommer det svære nok) virke som om hun rent faktisk syntes om, at være sammen med en helt almindelig fyr som mig. Altså ikke en der vender hovedet bort i sengen, er helt vildt passiv og bare venter på det er overstået. Men hvor der er nærvær og "kæreste" oplevelse. Kys, kram, holde om, røre ved og bare nyde øjeblikket. Og som man måske kunne være sammen med en nats tid eller sådan. Aldersmæssige - mellem 25-30 op til 50. Jeg er ikke ude i en decideret "feriekæreste", og hvor jeg kan finde hende, betyder heller ikke det store, bare hun ligner/opfylder det jeg har beskrevet. Er det for meget og forlange/søge efter, og kan det overhovedet lade sig gøre. Jeg har ikke noget imod og betale lidt ekstra, hvis hun findes. Er det noget man kan søge efter på "Thaifriendly" og hvordan skulle man så gribe det an derinde. Gode råd tages imod med kyshånd. På forhånd tak. Pmax :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2224 Skrevet 24. Februar, 2022 Pmax skrev, 1 time siden: Ja jeg ved ikke om man kan finde det, men jeg det jeg søger er en pige som.: Ikke ligner en decideret GP, men mere en almindelig pige. Altså ikke for meget "dulle". Jeg gider ikke de der "lyn og torden" piger på høje hæle og hotpants. Hun skal være stille og rolig. Og så skal hun også (og nu kommer det svære nok) virke som om hun rent faktisk syntes om, at være sammen med en helt almindelig fyr som mig. Altså ikke en der vender hovedet bort i sengen, er helt vildt passiv og bare venter på det er overstået. Men hvor der er nærvær og "kæreste" oplevelse. Kys, kram, holde om, røre ved og bare nyde øjeblikket. Og som man måske kunne være sammen med en nats tid eller sådan. Aldersmæssige - mellem 25-30 op til 50. Jeg er ikke ude i en decideret "feriekæreste", og hvor jeg kan finde hende, betyder heller ikke det store, bare hun ligner/opfylder det jeg har beskrevet. Er det for meget og forlange/søge efter, og kan det overhovedet lade sig gøre. Jeg har ikke noget imod og betale lidt ekstra, hvis hun findes. Er det noget man kan søge efter på "Thaifriendly" og hvordan skulle man så gribe det an derinde. Gode råd tages imod med kyshånd. På forhånd tak. Pmax opret nu den profil -resten går af sig selv... Du kan spørg dem om det du ønsker -men vil du have en helt alm. pige -skal du tænke på de er genert og ikke bare kysser løs efter 5 minutter. I sukumvit kan du nok få det hele og mere til... -det er mange derfra på tf. Prøv at slap af inden du, når til thailand, og tænk på det hele glider meget letter hernede specielt med pigerne... Og prisen yderes fair -og du rolig regne med du kan forhandle med dem -det er der ingen der bliver fornærmet over... Og hvad du har lyst til den ene dag -ændrer sig måske i morgen;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pmax 2 Skrevet 24. Februar, 2022 Møffe skrev, for 8 minutter siden: opret nu den profil -resten går af sig selv... Du kan spørg dem om det du ønsker -men vil du have en helt alm. pige -skal du tænke på de er genert og ikke bare kysser løs efter 5 minutter. I sukumvit kan du nok få det hele og mere til... -det er mange derfra på tf. Prøv at slap af inden du, når til thailand, og tænk på det hele glider meget letter hernede specielt med pigerne... Og prisen yderes fair -og du rolig regne med du kan forhandle med dem -det er der ingen der bliver fornærmet over... Og hvad du har lyst til den ene dag -ændrer sig måske i morgen;-) Tak Møffe. Jeg tager en "Valium" og tager det som det kommer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niskanen 359 Skrevet 24. Februar, 2022 (edited) Håber at du er opmærksom på de aktuelle regler og begrænsninger for nattelivet i Thailand? Personligt bryder jeg mig overhovedet ikke om Sukhumvit. Jeg synes det er ucharmerende og et sandt trafikhelvede. Men altså - det er selvfølgelig dér det (primært) sker, hvis man er til barer med piger, uanset om man går til højre eller venstre. Ærligt - så kan det næsten ikke gå galt, selv for en nybegynder. Brug endelig MRT til at lade dig transportere rundt; det bliver ikke nemmere i det område. Sukhumvit Rd. er jo nærmest uendelig lang med sine mange soi's (sidegader), men det er meget enkelt at finde ud af. Mit bedste råd: Stol ALDRIG på velklædte, veltalende thai'er (primært mænd), der uopfordret henvender sig til dig på gaden. Stol hellere aldrig på TUK-TUK chauffører. Og husk i øvrigt at bruge den sunde fornuft. God tur Redigeret 24. Februar, 2022 af niskanen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niskanen 359 Skrevet 24. Februar, 2022 (edited) niskanen skrev, for 1 minut siden: fejl 40 Redigeret 24. Februar, 2022 af niskanen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pmax 2 Skrevet 25. Februar, 2022 niskanen skrev, for 10 timer siden: Håber at du er opmærksom på de aktuelle regler og begrænsninger for nattelivet i Thailand? Personligt bryder jeg mig overhovedet ikke om Sukhumvit. Jeg synes det er ucharmerende og et sandt trafikhelvede. Men altså - det er selvfølgelig dér det (primært) sker, hvis man er til barer med piger, uanset om man går til højre eller venstre. Ærligt - så kan det næsten ikke gå galt, selv for en nybegynder. Brug endelig MRT til at lade dig transportere rundt; det bliver ikke nemmere i det område. Sukhumvit Rd. er jo nærmest uendelig lang med sine mange soi's (sidegader), men det er meget enkelt at finde ud af. Mit bedste råd: Stol ALDRIG på velklædte, veltalende thai'er (primært mænd), der uopfordret henvender sig til dig på gaden. Stol hellere aldrig på TUK-TUK chauffører. Og husk i øvrigt at bruge den sunde fornuft. God tur Tusind tak for dit indspark. Her er noget og tage til efterretning - og nej, jeg er heller ikke til "ladyboyes". Nu skriver du, at du ikke er til det område (Sukhumvit). Er der et andet sted du gerne vil anbefale? Jeg er åben for lidt af hvert, og har ikke lagt mig fast på noget endnu. Men endnu engang tak for dine gode råd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pmax 2 Skrevet 25. Februar, 2022 niskanen skrev, for 10 timer siden: fejl 40 ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niskanen 359 Skrevet 25. Februar, 2022 (edited) Pmax skrev, for 6 timer siden: Tusind tak for dit indspark. Her er noget og tage til efterretning - og nej, jeg er heller ikke til "ladyboyes". Nu skriver du, at du ikke er til det område (Sukhumvit). Er der et andet sted du gerne vil anbefale? Jeg er åben for lidt af hvert, og har ikke lagt mig fast på noget endnu. Men endnu engang tak for dine gode råd. Det var nu ikke lige ladyboys jeg tænkte på. Der findes rigtig mange, der gerne vil snyde dig i turistområder. Men de kan virkelig deres kram, så vær på vagt. Som tommelfingerregel så er thai'er, der ikke lige leverer en service for dig (hotel, restaurant, bar osv.) faktisk temmelig reserverede - og derfor bør der være en klokken der ringer, hvis en tilfældig fremmed thai fra gaden pludselig henvender sig til dig. Altså, jeg foretrækker selv at bo i den gamle bydel, men det er langt fra natteliv med damer, så det kan du ikke bruge til så meget. Hvad med Pattaya - har du ikke tænkt dig at tage derhen? Det er trods alt kun en relativ kort bustur (eller taxatur) fra Bangkok? Redigeret 25. Februar, 2022 af niskanen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pmax 2 Skrevet 25. Februar, 2022 niskanen skrev, for 6 minutter siden: Det var nu ikke lige ladyboys jeg tænkte på. Der findes rigtig mange, der gerne vil snyde dig i turistområder. Men de kan virkelig deres kram, så vær på vagt. Som tommelfingerregel så er thai'er, der ikke lige leverer en service for dig (hotel, restaurant, bar osv.) faktisk temmelig reserverede - og derfor bør der være en klokken der ringer, hvis en tilfældig fremmed thai fra gaden pludselig henvender sig til dig. Altså, jeg foretrækker selv at bo i den gamle bydel, men det er langt fra natteliv med damer, så det kan du ikke bruge til så meget. Hvad med Pattaya - har du ikke tænkt dig at tage derhen? Det er trods alt kun en relativ kort bustur (eller taxatur) fra Bangkok? Jeg har haft to overnatninger i Pattaya en gang, med et familie medlem, og det var udelukkende for at opleve stedet. Vi var "pæne" begge to - det var vi blevet bedt om hjemme fra :-) Nu er situationen en anden, men jeg har nu ikke tænkt mig og tage tilbage, da det ikke lige er noget for mig. De gange jeg har været "pæn" og opholdt mig i Bangkok har jeg boet i nærheden af Khaosan Road - ved ikke om det er den gamle bydel. Jeg tror bare jeg springer ud i det - har oprettet en profil på TF, og her er en livlig aktivitet. Endnu engang tak for dine råd og advarsler. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg