Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/262884

Vanessa linker til nogle gamle anmeldelser fra sit Annonceligt opslag og jeg synes hun fortjener en ny. Hun er en lækker lille GP og jeg fik den dejligste GFE med hende i dag. Hendes selfie billeder er autentiske og hun er en smuk pige med fantastiske isblå øjne. Og så er hun super sød og villig. Jeg fik en varm velkomst i døren og vi gik i gang med med små kys og kæleri inden vi landede på sengen hvor hun gav mig et dejligt blow. Jeg var nød til at stoppe hende for ikke at poppe alt for tidligt. Men så gik jeg i gang med at slikke hende. Det kunne hun godt lide og det kan jeg også så det var rent win win. Så blev det tid til at sætte banditten i gang i missionær og derefter i ske inden jeg tog en pause med mere slikkeri. Til sidst red hun mig hvor jeg gav slip og skød den til sidst af for fuld hammer. Det var satme fedt. Vi hyggede med lidt snak om løst og fast som afslutning på en skøn oplevelse. Hun er i Valhalla endnu en uge og rykker derefter til Aalborg. Skud ud til Vanessa. Valhalla er iøvrigt et OK sted. Lidt ramponeret men der virker ellers til at være rent og pænt. Og beliggenheden er dejlig diskret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
EddieM skrev, den 26.4.2023 at 15:27:

Nogen som ved om melissa stadig er Aktiv , måske under et andet Alias ? 

I will come back. But I don’t know when exactly! Keep an eye :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige besøgt skønheden. første gang siden 2019. jeg må sige der er godt nok kommet ekstra kg. på, så det  med sexen er ikke hvad det har været for mig.

Men alt det andet. super fransk, kærlig, sød og nem at snakke med, er super.  Men 45 kg  Vanessa den er langt fra. men 4 år er lang tid og tig sker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...