GP_Nyder 92 Skrevet 23. Februar, 2022 Hej Er der nogen der ved om Sweet Karinna kommer til Danmark igen? Savner hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huskatleve 22 Skrevet 23. Februar, 2022 Jeg var hos Jessica i går Efter super behandling spurgte jeg til Karinna. Hun kommer omkring den første Marts 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GP_Nyder 92 Skrevet 23. Februar, 2022 Takker Godt at vide at man trods alt kan fordrive ventetiden med Jessica 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 831 Skrevet 14. Marts, 2022 Er der nogen der ved hvorfor Karinna skriver: last time in DK? Stopper hun helt eller har det noget med DK at gøre? /B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1143 Skrevet 14. Marts, 2022 ButterflyMan skrev, for 6 timer siden: Er der nogen der ved hvorfor Karinna skriver: last time in DK? Stopper hun helt eller har det noget med DK at gøre? /B Så det desværre også godt.... sidst jeg besøgte hende, fortalte hun at hun kun gjorde det i forbindelse med at hun studerer. Så måske hun er ved at være færdig med uddannelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GP_Nyder 92 Skrevet 14. Marts, 2022 ButterflyMan skrev, for 10 timer siden: Er der nogen der ved hvorfor Karinna skriver: last time in DK? Stopper hun helt eller har det noget med DK at gøre? /B Hun stopper. Sidste dag er den 25., så skynd jer gutter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg