LillePalle99 217 Skrevet 22. Februar, 2022 Mon hun er ægte nok eller er hun fake som flere af de unge smukke i Aalborg lige nu https://annoncelight.dk/showad/337411 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argit 200 Skrevet 23. Februar, 2022 Endnu en russisk nøgenmodels billeder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herrrman 76 Skrevet 23. Februar, 2022 Jeg skrev til hende forleden hvor der stod hun var i …Odense mener jeg. Jeg synes hun ser sød og “naboens datter” …. fra Østeuropa agtig ud, men hun svarede hun var fra Spanien men at billederne skam var af hende… Jeg stoppede der, da det i min optik IKKE ligner hun er spansk ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1050 Skrevet 23. Februar, 2022 Jeg har lige været det - døren bliver åbnet af en dame på + 40 år - jeg bliver anvist ind i et rum - der kommer en anden dame på +40 hun taler intet engelsk - jeg starter med at vise annoncen fra AL - hun ryster på hovedet, henter den anden dame, hun taler engelsk - jeg spørg hvor hende på 20 år er, det ved hun ikke, jeg siger jeg ikke vil lave noget med hende på + 40 og går igen ps. Hun mangler også en tand, hvis det er turn off eller turn on øvøv 1 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LillePalle99 217 Skrevet 23. Februar, 2022 Vi er vist flere der er dig en tak skyldig 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg