Jeppe k 17 Skrevet 22. Februar, 2022 Jeg skriver normalt ikke anmeldelse, men hun var virkelig god, derfor brugte jeg tid på at skrive om hende! Jeg er lige kommet hjem efter at have besøgt Katrin. hun var smuk og meget imødekommende med et dejligt smil. Hun er smukkere end hendes billeder og taler godt engelsk. Hun bød mig velkommen iført en sexet kjole. Placeringen er meget distrikt og ren. Jeg tog et hurtigt brusebad, da jeg ikke kunne vente mere uden at røre hende. Hun tilbød fantastisk service og skyndte sig ikke. Hun har en sexet krop og gode evner! Jeg vil helt sikkert vende tilbage og besøge hende! Hun er desværre kun i Aarhus i kort tid ! hendes lejlighed 8/10 hendes ansigt 10/10 hendes krop 10/10 hendes service 10/10 2 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
girl Katrin 7 Skrevet 22. Februar, 2022 Jeppe k skrev, for 18 minutter siden: Jeg skriver normalt ikke anmeldelse, men hun var virkelig god, derfor brugte jeg tid på at skrive om hende! Jeg er lige kommet hjem efter at have besøgt Katrin. hun var smuk og meget imødekommende med et dejligt smil. Hun er smukkere end hendes billeder og taler godt engelsk. Hun bød mig velkommen iført en sexet kjole. Placeringen er meget distrikt og ren. Jeg tog et hurtigt brusebad, da jeg ikke kunne vente mere uden at røre hende. Hun tilbød fantastisk service og skyndte sig ikke. Hun har en sexet krop og gode evner! Jeg vil helt sikkert vende tilbage og besøge hende! Hun er desværre kun i Aarhus i kort tid ! hendes lejlighed 8/10 hendes ansigt 10/10 hendes krop 10/10 hendes service 10/10 Thanks for your review honey Will be always glad to see you again 1 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jeppe k 17 Skrevet 22. Februar, 2022 Danny6 skrev, 1 time siden: Link? https://annoncelight.dk/showad/337374 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobwhite 296 Skrevet 22. Februar, 2022 What. Så fjerner nogen da bare lige halvdelen af tråden??? Hvad er det for noget censur. Synes faktisk det var en ret interesant Diskussion. Helt ærligt????? 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mn171171 1 Skrevet 8. Maj, 2022 Katrin Århus Den bedste oplevelse man kan gi sig selv , Hun er det dejligste menneske, tager imod en med åbne arme og wow hvor er hendes blow da bare byens bedste . Vil helt sikkert besøge hende igen . 5 ud af 5 stjerner . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
girl Katrin 7 Skrevet 8. Maj, 2022 Mn171171 skrev, for 7 timer siden: Katrin Århus Den bedste oplevelse man kan gi sig selv , Hun er det dejligste menneske, tager imod en med åbne arme og wow hvor er hendes blow da bare byens bedste . Vil helt sikkert besøge hende igen . 5 ud af 5 stjerner . Thank you so much for the time it was really nice Thank you for your review and I hope we meet again Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg