Boy 74 Skrevet 22. Februar, 2022 Jeg søger et link til en ældre dame på cirka 70 år som en gang imellem har åben, hun skulle vist nok holde til omkring Hvidovrevej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 22. Februar, 2022 Er det hende her du tænker på: Cherie (Hexen fra Hvidovre) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Boy 74 Skrevet 22. Februar, 2022 Ratata skrev, for 14 minutter siden: Er det hende her du tænker på: Cherie (Hexen fra Hvidovre) Måske, har kun set en kort omtale om hende måske hed jun Louise, har du evt mødt hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 324 Skrevet 22. Februar, 2022 Ratata skrev, for 3 timer siden: Er det hende her du tænker på: Cherie (Hexen fra Hvidovre) Er hun stadig aktiv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 22. Februar, 2022 (edited) I er dælme modige at dømme Lady Cherie til 70 år Redigeret 22. Februar, 2022 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Polledreng 11 Skrevet 23. Februar, 2022 Hej Boy Den er god nok, - du søger efter Louise 71 år, tidligere "Forstadslady i Gentofte". Nu i Hvidovre. Hun har sin annonce på en gang i mellem. Brug søgefunktionen med ordet "Forstadslady", så dukker der nogle anmeldelser op. Hvis man vil prøve den aldersgruppe, er hun vist stadig et besøg værd. Poul 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 23. Februar, 2022 Pophair skrev, for 11 timer siden: I er dælme modige at dømme Lady Cherie til 70 år Ja, jeg har også hørt at folk er blevet straffet for langt mindre..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 23. Februar, 2022 tvr skrev, for 27 minutter siden: Ja, jeg har også hørt at folk er blevet straffet for langt mindre..... Hehe ja Hun siger dog selv hun er flere hundrede år, hun er jo hex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 23. Februar, 2022 Pophair skrev, for 2 timer siden: Hehe ja Hun siger dog selv hun er flere hundrede år, hun er jo hex Det tror jeg ikke afholder hende fra at straffe....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 23. Februar, 2022 Var der ikke noget med en blind dame på Hvidovre Torv...det er ikke en joke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stor(S)lem 9 Skrevet 23. Februar, 2022 Edith på Hvidovre Torv er der stadigvæk. Men giver vist kun massage og oliesvensk. Vil tro hun er mellem 65 og 70 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg