Hop til indhold

Recommended Posts

Sugardaters er som man en svær øvelse at få seriøs kontakt til babes.

Men nu er det endelig lykkedes at finde en babe der udviser gensidig interesse.

Nu venter jeg bare på svar

20220222_103138.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu vl jeg ikke være en lyseslukker men jeg fik også den slags beskeder på Sugar og typisk bliver man sendt videre til et eller andet dubiøst betalingssite. Men håber du får en mere positiv oplevelse :)

Redigeret af Ubeskriveligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ubeskriveligt skrev, 1 time siden:

Nu vl jeg ikke være en lyseslukker men jeg fik også den slags beskeder på Sugar og typisk bliver man sendt videre til et eller andet dubiøst betalingssite. Men håber du får en mere positiv oplevelse :)

Tænker (håber) at der ligger mere end bare en smule ironi bag trådstarters indlæg.. :)

Redigeret af Pinkman
præcisering

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal regne med, at du skal ind på en betalingsside fordi hun har bøvl med telefonen eller en anden undskyldning. 
Men måske du er heldig, at det er en seriøs

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja når man har skrevet på et par stykker af dem skruer man forventningerne lidt ned.

Heldigvis havde jeg fået hegnet mine kort så godt ind at betalingerne slet ikke kunne gennemføres, den ene gang jeg var på vej i sådan en fælde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig, det ender ofte med dette

Hej Søde :)
Du må meget undskylde, at der går så lang tid imellem mine svar, men efter en lang arbejdsdag og hvis jeg skal mødes med et par veninder efter arbejde, er det ikke altid at jeg for åbnet op for min computer når jeg kommer hjem :(
Jeg vil rigtig gerne finde ud af mere med dig, men kan du ikke skrive til inde på Sexfinder med en gratis bruger: https://sexfinder18.com/#/public/CIL900mLU78azqa
 
Så har jeg også mulighed for at skrive tilbage med det samme og jeg håber at du nyder alle mine billeder derinde :)
 
Jeg glæder mig til at finde ud af mere med dig :)
 
Hilsen Mia
 
Et lille kinky billede til dig :)

 

 

Redigeret af Hubby mand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er næsten en klassiker den der. Man kan også komme ud for den når man har svaret på en de mere private annoncer på annoncelight.

Hubby mand skrev, for 16 timer siden:

Enig, det ender ofte med dette

Hej Søde :)
Du må meget undskylde, at der går så lang tid imellem mine svar, men efter en lang arbejdsdag og hvis jeg skal mødes med et par veninder efter arbejde, er det ikke altid at jeg for åbnet op for min computer når jeg kommer hjem :(
Jeg vil rigtig gerne finde ud af mere med dig, men kan du ikke skrive til inde på Sexfinder med en gratis bruger: https://sexfinder18.com/#/public/CIL900mLU78azqa
 
Så har jeg også mulighed for at skrive tilbage med det samme og jeg håber at du nyder alle mine billeder derinde :)
 
Jeg glæder mig til at finde ud af mere med dig :)
 
Hilsen Mia
 
Et lille kinky billede til dig :)

 

 

Jeg plejer altid at svare: tak, søde. min profil hedder: http://sexfinder18.com/#/public/JegFalderIkkeForDetÅndssvageTrick

Eller noget der ligner :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...