Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej Brødre. 

Min absolutte fetisch er at modtage et tunge-edging-lignende blowjob……dvs. med masser af tunge pirren omkring penis/streng…….kombineret med sporadiske våde/bløde/dybe sut af banditten. Sensuel og “knep mig” fræk øjenkontakt gør bestemt ikke oplevelsen ringere:)

Har pigen tungepiercing………så er det ekstra frækt……….og aller vigtigst for oplevelsen, så er det her at en lang tunge sætter p(r)ikken over i’et. 

Jeg tænder vildt meget på thaier/asiater - hvorfor jeg har placeret efterlysningen her, men hvis der er nogen som kender til en pige, som lever op til nogle/alle ovenstående kriterier, men ikke er thai/asiat - ja, så hører jeg naturligvis også gerne fra jer:)

Indtil videre så har jeg haft nogle fantastiske oplevelser hos Nina-soft-blow(tror jeg hun er blevet benævnt herinde). Hun leverer godt derhen ad - og er iøvrigt meget savnet. Derudover har jeg fået opfyldt alle ovenstående kriterier hos en thai pige(som desværre ikke er i branchen mere). Hende skulle jeg fandeme have giftet mig med, mens jeg havde chancen, for hold nu kæft hun kunne sit kram:)

Jeg håber at der er nogle brødre som kender til nogle piger derude som kan anbefales. 

Mr1Shot

Skrevet
  • Author

Slet ingen som har nogle gode forslag til denne forespørgsel?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.