Hop til indhold
xx69

Thai wellness Sallingvej 22

Recommended Posts

Jeg har besøgt dette sted idag mandag , og jeg har prøvet mange thai steder gennem de sidste 20 år, dette sted er kun for folk der er til thai damer på 50+

jeg blev lukket in af en sygelig tynd dame som kaldte sig Ann, og inde i klinikken sad en ældre dame tæt på 60 år bam tror jeg det staves.

jeg tog en time med Ann da jeg ikke er til så tykke damer , jeg tænkte mange gange, at jeg skulle gå igen , men af dumhed bliver man klogere, så jeg bestilte 1 time b2b .

fik en middelmådig massage , men personligt mener jeg at, når kroppen er blevet så gammel, så er det bedre for alle at tøjet bliver på .

hurtigt inde massagen kom tilbudet om sex til den vanvittige pris af 2000kr ialt .

takkede nej og derefter blev stemningen dårlig , så jeg tænker at stedet mere er et bordel end real massage .

Ann er ca 50 år meget tynd og alt hænger , det er tydeligt at hun er der for pengene .

man kan lugte deres thaimad ude fra køkkenet inde i rummet, ikke så rart .

kommer jeg igen , nej tak

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm. De sidste to gange jeg har været der har det været med en flot ung pige med et prisniveau helt i tråd med standarden for tiden. Jeg fik så også at vide sidst at Mamasan lige var taget på ferie, så måske er det B-holdet der kører biksen for tiden, men blot for at sige at der også kan findes anderledes positive oplevelser på stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...