Guest Aarhuselsker Skrevet 13. September, 2013 Læser man flittigt her på siden, kan man sikkert finde over 100 betegnelser for mandens kæreste eje - og nogle kvinders bedste legetøj. Gina er det nye navn for kvindens kønsåbning med omegn. Nu må vi mænd tage affære, og finde på et nyt navn, der ikke støder og alligevel fanger og fænger. Om det skal være noget helt nyt, eller om et gammelt kælenavn skal trækkes frem fra fortidens mørke er vel ligegyldigt. Det skal bare fænge. Mit - ikke særligt originale - forslag er Dirk. Det minder lidt om Pik, en dirk bruges til at tiltuske sig adgang til forbudte områder og det rimer lidt på lirke, virke og Dick. Lad kreativiteten blomstre! Ved godt der var en lignende tråd for laaaaang tid siden, men nu har pigerne jo fået noget nyt, det vil vi mænd osssssss ha :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. September, 2013 NIS ligesom i penis, eller Alf, min Alf er stiv hehe.... God weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 13. September, 2013 NIS ligesom i penis, eller Alf, min Alf er stiv hehe.... God weekend :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 24. September, 2013 Vinderen er fundet Det blev Nille. Desværre er Nille til bunga bunga i Tyskland, og præmien var en time med hver af to af Danmarks dejligste piger. Derfor påtager jeg mig selv det tunge job at indløse præmien. Anmeldelser følger, såfremt jeg overlever :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 24. September, 2013 Fint, at vi fik det på plads. Så skal jeg snart ud og lufte nissen :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg