Hop til indhold
Hubby mand

SIGNEXX på Frederiksberg "ADVARSEL"

Recommended Posts

Profilen SIGNEXX på Frederiksberg, hun udgiver sig som hun bor med sin søster på Niels Ebbesensvej xxxxxxx på Frederiksberg.

Kan desværre ikke sende et link - idet jeg nu er blokeret.

Har talt med denne søde pige flere gange, lavet aftale m.v. Hun ville ha 500 på mobilepay og resten når vi mødtes, jeg talte mange gange med hende om muligheden for at hun ville snyde mig - men hun virkede så seriøs og reel at jeg til sidst bukkede under - tænkte med det forkerte hoved. Så hun tog røven på mig.
Kort efter blev jeg blokeret. Fuck jeg føler mig dum. Kan man stoppe overførslen af de 500 ? eller er det en anmeldelse til politiet ? - tænker pengene går jo ind på en konto, så hun må kunne findes.

 

Redigeret af Stapler
Præcis stedangivelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hubby mand skrev, for 44 minutter siden:

Profilen SIGNEXX på Frederiksberg, hun udgiver sig som hun bor med sin søster på Niels Ebbesensvej xxxxxxx på Frederiksberg.

Kan desværre ikke sende et link - idet jeg nu er blokeret.

Har talt med denne søde pige flere gange, lavet aftale m.v. Hun ville ha 500 på mobilepay og resten når vi mødtes, jeg talte mange gange med hende om muligheden for at hun ville snyde mig - men hun virkede så seriøs og reel at jeg til sidst bukkede under - tænkte med det forkerte hoved. Så hun tog røven på mig.
Kort efter blev jeg blokeret. Fuck jeg føler mig dum. Kan man stoppe overførslen af de 500 ? eller er det en anmeldelse til politiet ? - tænker pengene går jo ind på en konto, så hun må kunne findes.

 

Nu er jeg ikke i sugar babe miljøet af den grund du omtaler her. Men de 500 er måske meget godt givet ud, du har fået lærdom og visdom ud af det. Hvis man skal se det fra den lyse side. Har selv lavet et par fejl eller 2 på min vej, og altid tænkt når så lærte jeg det.

Redigeret af skunken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hubby mand skrev, for 58 minutter siden:

hun udgiver sig som hun bor med sin søster på Niels Ebbesensvej xxxxxxx på Frederiksberg

Du er så meget ude af fatning, at du skriver en efter al sandsynlighed uskyldig (misbrugt) adresse på Eroguide, selvom opgivelse af adresser er no go? Tæl til ti.

Hubby mand skrev, for 59 minutter siden:

Kan man stoppe overførslen af de 500

Nej, det er komplet umuligt. Pengene er overført øjeblikkeligt. Men det er til gengæld super nemt at anmelde hende for bedrageri, for man kan ikke have en mobilepay uden Nemid, så hun er super let at identificere for politiet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hubby mand skrev, for 3 timer siden:

Profilen SIGNEXX på Frederiksberg, hun udgiver sig som hun bor med sin søster på Niels Ebbesensvej xxxxxxx på Frederiksberg.

Kan desværre ikke sende et link - idet jeg nu er blokeret.

Har talt med denne søde pige flere gange, lavet aftale m.v. Hun ville ha 500 på mobilepay og resten når vi mødtes, jeg talte mange gange med hende om muligheden for at hun ville snyde mig - men hun virkede så seriøs og reel at jeg til sidst bukkede under - tænkte med det forkerte hoved. Så hun tog røven på mig.
Kort efter blev jeg blokeret. Fuck jeg føler mig dum. Kan man stoppe overførslen af de 500 ? eller er det en anmeldelse til politiet ? - tænker pengene går jo ind på en konto, så hun må kunne findes.

 

Først og fremmest. Tak for advarslen.

 

Du udstillede din egen kortvarige dumhed for at advare os andre. Tak for det!!! Det skal du fandme ikke hånes for.

Jeg havde også en dialog med "hende", men kom ikke så langt i forløbet som du.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...