Hop til indhold
Tip toe

Katja, Pussy Galores

Recommended Posts

Jeg har to gange været hos Katja hos Pussy Galores. Første gang var en sen nat på vej hjem fra et selskab med vin ad libitum. Ok, så jeg var ikke 110% kampklar, men jeg gik også derfra med en lunken oplevelse efter Katja.

En rum tid senere ville jeg tilbage til PG, men havde glemt alt om Katja, så ved et "uheld" bookede jeg 15 minutter hos hendes, og hendes præstation fra tidligere (eller manglen på samme) var helt intakt. Denne gang var jeg komplet ædru.

I hendes tekst står der "kæresteoplevelse" under specialer, men det ville godt nok være et kunstigt og tålmodighedskrævende kæresteforhold. For det første lod hun mig vente i en evindelighed. Så længe at jeg flere gang overvejede at gå. For det andet kysser "kæresten" ikke. Og da vi endelig gik igang med sengelegen, kom de kunstige "mmmmm, uuuuhhhh" lyde. Åh, nej - det er så meget et turn off.

Hvad angår sexakten, så virker det som om Katja gerne vil spare på kræfterne. Hun var ret passiv, og hendes største initiativ var at skubbe initiativet over hos mig. Jeg skulle være øverst. Jeg skulle være den fysisk aktive. Hun skulle jo nødigt få en svedperle på panden.

Katja har lidt former, solariebrun hud, afbleget hår og nogle tattoos - også nummerpladen. Der var ikke så meget selskabelig hyggesnak i hende, og ikke noget gennembrydende engagement.

Der er ikke meget sug-i-maven over Katja, og jeg kan ikke anbefale hende hvis man gerne ville flyve resten af dagen.

http://pussygalores.dk/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...