Hop til indhold
Bosse1910

store skamlæber

Recommended Posts

Billederne er de samme som da jeg var der i 2015 og jeg har ikke set en ny annonce i de sidste 2 - 3 år . Men hun var en sød og dejlig milf og ja skamlæberne var store og dejlige .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold da helt op - hende besøgte jeg nok for +10 år siden første gang, ved Ringkøbing - det var en fantastisk oplevelse dengang - nogle år efter besøgte jeg hende igen, desværre havde hun ændret sig vildt meget - jeg var meget skuffet - og har aldrig siden, ville tage den lange ved fra Aalborg igen…

jeg var også syg efter de fyldige skamlæber - husker tydeligt hvor meget jeg slikkede og bed i den ved mit første besøg - jeg kommer aldrig igen, spørg om du må se flere billeder af hende!! hun var super smuk første gang - jeg vil ikke skrive noget grimt, men det var hun ikke sidste gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bosse1910 skrev, for 58 minutter siden:

Er der andre i Jylland/Fyn med store skamlæber, det skal prøves hi hi. Lys -mørk-thai eller andet er lige meget, bare skamlæberne er store

Har du prøvet at søge på AL? Der er et par annoncer, som muligvis er interessante.
Har også sendt PB :)

AL

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bosse1910 skrev, den 21.2.2022 at 16:27:

Er der nogen der har besøgt hende her, ser lækkert ud jeg er fristet.

https://www.massage24-7.dk/massage-hot-milf-2030946064/

Jeg besøgte hende for mere end 10 år siden, og det er en af mine bedste oplevelser hos en GP nogensinde. Vildt lækker krop og smukt ansigt. 
Hun gav den frækkeste Golden Shower siddende henover mit ansigt. Jeg slikkede hendes smukke fødder og tæer, og ALT var bare perfekt. 
Jeg har tit tænkt på hende, og haft lyst til en gentagelse, men er ikke stødt på hendes annonce i lang tid. 
Den annonce som du linker til er oldgammel og jeg tror ikke hun er aktiv længere. 
Men hører da også gerne om det, hvis hun rent faktisk er. Så må det jo komme an på en prøve om hun fortsat er attraktiv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...