slave på knæ 0 Skrevet 12. September, 2013 Hej Har kikket mig lidt omkring på de forskellige sites, hvor proff dominaer bliver anmeldt, og det undrer mig at der ikke kommer flere anmeldelser her, for når man ser på et andet forum: SMPorten, sker det igen og igen, at de der stiller kritiske spørgsmål eller skriver anmeldelser, der indeholder andet end positive, grænsende til røvslikkende bemærkninger om Dominaerne bliver censureret bort, eller de bliver chikaneret til at slette kritiske bemærkninger. Er der andre end mig der har lagt mærke til det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 13. September, 2013 @Slave på knæ Jeg har set det samme, der er meget lavt til loftet på SM-Porten når det gælder selv let kritik af dominaer. Men det ligger vel i sagens natur , du kan jo læse i dominaernes præsentation på deres hjemmesider at slaver ikke har nogle rettigheder overhovedet og at der ikke er nogen grænser for de ydmygelser de uden videre udsættes for, derfor er det jo naturligt at en ordentlig og rigtig slave ikke på nogen måde kan tolereres af udøve nogen form for kritik . Jeg er nok nærmest det man i S/M kredse kalder switch, og har derfor gennem tiden studeret dominaers præsentationer meget og for mange af dem går ydelserne tilsyneladende mest på div. - i mine øjne - ydmygelser som for mig er totalt 'turn off' --- og så mangler jeg humoren - jeg synes der i BDSM skal være lidt humor, et smil i øjenkrogen - det har jeg svært ved at få øje på hos de fleste af de dominaer der frekventerer SM-Porten. Du skal så også regne med at det selv i disse kredse er lidt tabu at vedkende sig at man tænder på SM, Der ses lidt skævt til sexkunder der tænder på at dominere piger eller måske ligefrem give dem smæk og der ses nok endnu mere skævt til sexkunder der tænder på at modtage dominans - blive ydmyget ved at blive pisset, skidt og spyttet på, tildelt lussinger, slikke dominaens ridestovler rene efter hun har været i stalden, osv. eller blive pisket gul og blå - det er ikke mandigt -. Så vi der har disse interesser eller nogle af dem, går for det meste lidt stille med det Venligst Spunsen/Bundstokken :geek: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 13. September, 2013 @Slave på knæ Jeg har set det samme, der er meget lavt til loftet på SM-Porten når det gælder selv let kritik af dominaer. Men det ligger vel i sagens natur , du kan jo læse i dominaernes præsentation på deres hjemmesider at slaver ikke har nogle rettigheder overhovedet og at der ikke er nogen grænser for de ydmygelser de uden videre udsættes for, derfor er det jo naturligt at en ordentlig og rigtig slave ikke på nogen måde kan tolereres af udøve nogen form for kritik . Jeg er nok nærmest det man i S/M kredse kalder switch, og har derfor gennem tiden studeret dominaers præsentationer meget og for mange af dem går ydelserne tilsyneladende mest på div. - i mine øjne - ydmygelser som for mig er totalt 'turn off' --- og så mangler jeg humoren - jeg synes der i BDSM skal være lidt humor, et smil i øjenkrogen - det har jeg svært ved at få øje på hos de fleste af de dominaer der frekventerer SM-Porten. Du skal så også regne med at det selv i disse kredse er lidt tabu at vedkende sig at man tænder på SM, Der ses lidt skævt til sexkunder der tænder på at dominere piger eller måske ligefrem give dem smæk og der ses nok endnu mere skævt til sexkunder der tænder på at modtage dominans - blive ydmyget ved at blive pisset, skidt og spyttet på, tildelt lussinger, slikke dominaens ridestovler rene efter hun har været i stalden, osv. eller blive pisket gul og blå - det er ikke mandigt -. Så vi der har disse interesser eller nogle af dem, går for det meste lidt stille med det Venligst Spunsen/Bundstokken Æbler æbler....hihihi :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. September, 2013 @Slave på knæ Jeg har set det samme, der er meget lavt til loftet på SM-Porten når det gælder selv let kritik af dominaer. Men det ligger vel i sagens natur , du kan jo læse i dominaernes præsentation på deres hjemmesider at slaver ikke har nogle rettigheder overhovedet og at der ikke er nogen grænser for de ydmygelser de uden videre udsættes for, derfor er det jo naturligt at en ordentlig og rigtig slave ikke på nogen måde kan tolereres af udøve nogen form for kritik . Jeg er nok nærmest det man i S/M kredse kalder switch, og har derfor gennem tiden studeret dominaers præsentationer meget og for mange af dem går ydelserne tilsyneladende mest på div. - i mine øjne - ydmygelser som for mig er totalt 'turn off' --- og så mangler jeg humoren - jeg synes der i BDSM skal være lidt humor, et smil i øjenkrogen - det har jeg svært ved at få øje på hos de fleste af de dominaer der frekventerer SM-Porten. Du skal så også regne med at det selv i disse kredse er lidt tabu at vedkende sig at man tænder på SM, Der ses lidt skævt til sexkunder der tænder på at dominere piger eller måske ligefrem give dem smæk og der ses nok endnu mere skævt til sexkunder der tænder på at modtage dominans - blive ydmyget ved at blive pisset, skidt og spyttet på, tildelt lussinger, slikke dominaens ridestovler rene efter hun har været i stalden, osv. eller blive pisket gul og blå - det er ikke mandigt -. Så vi der har disse interesser eller nogle af dem, går for det meste lidt stille med det Venligst Spunsen/Bundstokken Og det synes jeg IKKE i skal!!! Kom frem og del med os, der er mange der er intersseret og nysgerrige, så jeg ville personligt gerne have flere beretninger om andet en kærestesex, hvilket også er godt, misforstå mig ikke . Sæt igang de herre og damer klask fra line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 13. September, 2013 Æbler æbler....hihihi Rent intellektuelt er jeg stærkt underfrankeret. Derfor forstår jeg overhovedet ikke ovenstående. Vil du tænde lyset for en lille underdanig og blond mand : Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 13. September, 2013 Jeg skriver det som svar til bundstokken....så må han selv om at poste et link....ellers kan du finde dit svar på min sorte hjemmeside :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 13. September, 2013 Rent intellektuelt er jeg stærkt underfrankeret. Derfor forstår jeg overhovedet ikke ovenstående. Vil du tænde lyset for en lille underdanig og blond mand Det er en hentydning til en anmeldelse " Cherie og det røde æble " på et andet forum . Her er skribenten bragt i en ret ydmygende situation : http://www.venuslogen.dk/logen/ubbthrea ... Post118798 Venligst Spunsen/Bundstokken :geek: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14043 Skrevet 13. September, 2013 Jeg skriver det som svar til bundstokken....så må han selv om at poste et link....ellers kan du finde dit svar på min sorte hjemmeside Hvis det kun er et svar til bundstokken, hvorfor så ikke bare skrive det til ham i en PB? Og hvis ikke - hvorfor skal vi bruge tid på at lede rundt på din hjemmeside, når du meget bedre som en service for EG´s brugere, hurtigere selv kan finde og indsætte det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 13. September, 2013 Jeg skriver det som svar til bundstokken....så må han selv om at poste et link....ellers kan du finde dit svar på min sorte hjemmeside Jeg takker for hjælpen. Det tændte lyset not Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. September, 2013 Og det synes jeg IKKE i skal!!! Kom frem og del med os, der er mange der er intersseret og nysgerrige, så jeg ville personligt gerne have flere beretninger om andet en kærestesex, hvilket også er godt, misforstå mig ikke . Sæt igang de herre og damer klask fra lineHavde jeg nu været til S/M, ville jeg med glæde have krydset Verdenshavet for at give dig en dygtig røvfuld :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. September, 2013 Havde jeg nu været til S/M, ville jeg med glæde have krydset Verdenshavet for at give dig en dygtig røvfuld Eller omvendt ikk? knus og klask line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. September, 2013 Eller omvendt ikk? knus og klask lineHør, nu kom "Svinet" vel ikke til at ligne stribet flæsk i praktikperioden? :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. September, 2013 Den fornemmestes opgave i dette job, er tavshedspligten kære hr B , så det vil jeg overlade til hr jern at svare på knus line :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 13. September, 2013 Hvis det kun er et svar til bundstokken, hvorfor så ikke bare skrive det til ham i en PB? Og hvis ikke - hvorfor skal vi bruge tid på at lede rundt på din hjemmeside, når du meget bedre som en service for EG´s brugere, hurtigere selv kan finde og indsætte det? Jernsvinet....fordi jeg er domina, og du er ikke slave og dermed ikke kender til høverrisk og underdanig tiltale, altså forstår du kun vannilasex.......men det er bundstokken selv om han kalder sig selv swits...hiihh Jeg behøver ikke sidde og henvise til min hjemmeside...det klarer bundstokken fint for mig...deraf ordet slave, selv om han falder lidt ved siden af. God dag til dig også jernSvin :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slave på knæ 0 Skrevet 13. September, 2013 Hmm Jeg føler mig ikke særlig "umandig" selvom jeg er til SM! Men jeg ved godt at nogle, både Sér og Mèr der (gerne vil) lever det 100% ud, meen det er nu de færreste, og så længe der er økonomi imellem de to parter, mener jeg det er helt legitimt at man udveksler erfaringer imellem de der køber/betaler, lur mig om ikke de Dominaer der kender hinanden ikke også udveksler tlf. numre på de værste fakeré For mig virker det småligt at censurer indlæg der på en sober og seriøs måde kommer med kritik af Dominaer, selvfølgeligt skal den der skriver anmeldelsen kunne skelne mellem manglende opfyldelse af hvad der er aftalt, og dårlig kemi, manglende indlevelse fra egen side, og andet der ikke kan tilskrives Dominaen, meen derfra og til at forbyde seriøs kritik, er der langt. Nå men jeg ville nok ikke holde længe derinde hvis jeg skrev ærligt og seriøst, men lad nu det ligge, lad os håbe at der kommer flere anmeldelser her i tiden der kommer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 13. September, 2013 Jeg takker for hjælpen. Det tændte lyset not Jeg fatter heller ikke en bjælde men mon ikke det er noget internt med Bundstokken som den venlige LadyCherie synes hun ville indvige os alle i, og så alligevel ikke :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 616 Skrevet 19. September, 2013 Vi mangler lidt alm. lidenskabelig husmor dominans istedet for de prof og dyre dominaer som har alt i udstryr og tilbyder nåle, gasmaske mv. Det er lidt som om det er enten eller. Har kunnet lide det før, men sidste gang jeg var til en dansk domina foregik det på den måde at jeg selv skulle spille den af imens jeg slikkede hendes støvler. Der skete intet andet. Jeg havde intet nævnt om støvleslik som ikke tænder mig og selv at spille den af imens hun sidder og dovner den uden at vise så meget som et stykke bart lår er sgu heller ikke frækt. Følte mig ydmyget på den dårlige måde. Gaaab. Det er som om nogle ser dominans som et resort for dem, der har været så længe i branchen at de ikke gider dyrke sex længere, og derfor burde være holdt op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 836 Skrevet 20. September, 2013 Se, nu er det, at jeg godt kunne tænke mig at vide, hvad betegnelsen "switch" står for i denne sammenhæng? Normalt betyder "switch" jo at "skifte" - så jeg troede faktisk, at det havde noget med transvesticisme at gøre, men det ser det ikke umiddelbart ud til, når man ser Bundstokkens brug af ordet ovenfor. Men betyder det så novice? Eller betyder det, at man skifter mellem de ting, man tænder på ("switch" kan jo osse betyde noget med at tænde og slukke), så man både tænder på for eksempel at være "hersker" og på at være "slave"? I øvrigt synes jeg, det er trist, at der åbenbart er nogen, der ikke tør fremstå med deres S/M-tilbøjeligheder, fordi der bliver set ned på dem - eller fordi de tror det. Eller fordi det ikke virker "mandigt". Dette burde jo ikke være et forum for "mandighed", hvor mænd slår hinanden oven i hovedet med, hvor "mandige" de er - men snarere burde det være (og er det naturligvis osse) et forum for købere af sexuelle ydelser, som man tænder på, uanset hvilke disse ting er! Som en af de sidste bastioner, hvor man frit kan drøfte (køb af) sexuelle præferencer uanset natur, burde alle præferencer/tilbøjeligheder være lige - og så kan de, som ikke interesserer sig for dette eller hint jo bare lade være med at læse med. Uanset præferencer og uanset årsagen til, at man dyrker den hobby, der dyrkes herinde, er alle vel også lige, når man logger på - her bør der ikke være noget hierarki, men kun meningsudvekslinger og erfaringsudvekslinger mellem ligemænd og ligekvinder. Spider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 20. September, 2013 At være 'switch' dækker i denne sammenhæng over at man er til både det ene og det andet, altså kan påtage sig både den dominerende rolle -sadisten- og den underkastende rolle -masokisten/slaven - dog sjældent på samme tid -så bliver det nok et rodet slagsmål . Jeg startede min købesex-karriere som den dominerende/sadisten og nyder stadig tit den rolle - men en gang spurgte min sædvanlige købesexleverandør, der var den underkastede/masokisten, om jeg ikke 'kunne tænke mig at få nogen på huden' - og jeg siger dig, det har jeg fået og nogle fantastiske oplevelser som masokisten - men ikke som den ydmygede slave. Jeg er kommet hjem med både diller, baller og ryg der er blå/sortstribet efter pisk, der er bleve leget med nåle, jeg har fået lavet en Prince Albert under en langvarig SM-seance - det har været fede oplevelser, og alt sammen med et godt strejf af humor og en del grin i situationen . Jeg er slet ikke til ydmygelser som spyt i ansigtet, lussinger, slikken støvler rene eller ydmygende tale - hverken som giver eller modtager og jeg kunne ikke drømme om at udsætte en partner for noget jeg ikke selv ville lægge krop til hvor det er hende der er den dominerende - selvfølgelig med de begrænsninger anatomien sætter for ligestilling Venligst Spunsen/Bundstokken :geek: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mor26 146 Skrevet 20. September, 2013 Hehe i må gerne komme og give mig lidt kærlige klap i røven;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 158 Skrevet 21. September, 2013 Hehe i må gerne komme og give mig lidt kærlige klap i røven;) Med stor glæde . Hvad er kontakt info? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg