Hop til indhold

Kinky Line Kolding

Featured Replies

Skrevet

Hej er der nogle der har noget at fortælle omkring kinky Line i Kolding ? Overvejer et besøg i nærmeste fremtid

Skrevet

har været hos line en tre gange og altid fået en god behandling hun er nem at snakke med og er med på meget, hun er især vild med at få anal, men hvis du søger en pige på 20 der kun er skind og ben er det ikke line du skal til. jeg syntes line er en flot moden kvinde mvh

Skrevet

Har besøgt Line en enkelt gang. Hun er som skrevet ovenfor en moden kvinde. Flot og fræk. Men det var lidt rutine-agtigt/klinisk efter min smag. Så er det GFE du søger, så skal du nok et andet sted hen. Men hvis der bare skal eksperimenteres igennem, så er jeg sikker på, at Line er kvinden til det.

• 2 months later...
Skrevet

jeg har anmeldt hende engang... hun er alletiders :) 

• 2 years later...
Skrevet

Jeg ved hun er stoppet, men der er rygter om at hun er domina for en lille skare af kunder. Er der nogen der kender til dette? og hvordan kontakter man denne "skare"?

Skrevet

Jeg ved hun ikke er interesseret i at blive kontaktet, så desværre...

Skrevet

Hæ, næppe SÅ kinky som Line. Hehe hun var simpelthen utrolig fræk. Damn hun er dybt savnet :(

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.