Massens 71 Skrevet 12. September, 2013 Hej er der nogle der har noget at fortælle omkring kinky Line i Kolding ? Overvejer et besøg i nærmeste fremtid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 12. September, 2013 har været hos line en tre gange og altid fået en god behandling hun er nem at snakke med og er med på meget, hun er især vild med at få anal, men hvis du søger en pige på 20 der kun er skind og ben er det ikke line du skal til. jeg syntes line er en flot moden kvinde mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borebissen 42 Skrevet 13. September, 2013 Har besøgt Line en enkelt gang. Hun er som skrevet ovenfor en moden kvinde. Flot og fræk. Men det var lidt rutine-agtigt/klinisk efter min smag. Så er det GFE du søger, så skal du nok et andet sted hen. Men hvis der bare skal eksperimenteres igennem, så er jeg sikker på, at Line er kvinden til det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
g-lover 242 Skrevet 8. December, 2013 jeg har anmeldt hende engang... hun er alletiders Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fredericiaboy 4 Skrevet 5. April, 2016 Jeg ved hun er stoppet, men der er rygter om at hun er domina for en lille skare af kunder. Er der nogen der kender til dette? og hvordan kontakter man denne "skare"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maxtor 26 Skrevet 5. April, 2016 Jeg ved hun ikke er interesseret i at blive kontaktet, så desværre... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Legionæren 23 Skrevet 6. April, 2016 Nå nå, så får hun sgu da bare fred. Det vrimler med unge kinky kvinder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T-Boner 122 Skrevet 9. April, 2016 Hæ, næppe SÅ kinky som Line. Hehe hun var simpelthen utrolig fræk. Damn hun er dybt savnet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg