Hop til indhold

Recommended Posts

Mina/Minna (bemærk at det ikke er Mina i annoncen, men Ulai)

På vej hjem fra familie tamtam, ville jeg lige forkæle mig selv. Havde tænkt at en god massage hos Ulai kunne være dejligt at varme sig på. 

Ankom på adressen, og en sprød, flot, spinkel thai på ca knap 50 år åbnede. Mina hed hun. Jeg glemte alt om massagen med Ulai, og valgte i stedet et kort blow uden. 

Hun var virkelig god!!!  Blødt, vådt og langsomt. Dog uden kom i mund, men virkeligt lækkert! 

Kom bare afsted!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spild af penge. 

Nåede forbi, hun er væk om lidt men de har det jo med at komme tilbage. 

 

Hun var ikke første valg, til en dag med lidt selvpleje. 

1000kr for en halv time fp, som blev aftalt både over SMS og mundtligt. 

Startede ellers fint med afvask i bad, af hende. Massagen var lettere olie slask, med en hel del pillerri mellem balder og mellemkød. Body to body og vend. Stort set direkte til lillemanden, en masse spillerri og lettere stønnen. 

Ikke den store oplevelse til nu, måske kemien ikke var der men her fra ville hun afslutte med hånd. Måtte spørge om sex og så måtte vi jo gøre det.!

Sex var ikke noget hun nød, på ingen måde. I doggy havde hun nærmest pinefuldt, hænderne over hovedt. Hurtig afslutning og tiden var gået. 

Det startede meget godt med hende med i bad men i forhold til betaling for fp, der prøves afsluttet med hånd. Massagen var heller ikke noget at komme for igen. + sut var et tante kys på lillemanden i badet, så der efter helt glemt. 

En spiller hjemme på lokummet, havde været mere ophissende. 

PS. Billederne er helt rigtige og ganske fin krop. Så stopper det også der. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://annoncelight.dk/showad/337712

Havde også en rigtig god oplevelse med Mina idag. Moden kvinde men flot og lækker.
Var rigtig sød og nem at snakke med. Stedet var rent og lækkert.

Hun er ikke til store pikke måtte jeg os erfare, men fik stadigvæk en god oplevelse, og hun vil meget gerne prøve forskellige ting og give en god oplevelse.

Hun var også meget berørings venlig. Hendes krop var fast, ren og velduftende. Ingen brug af glidecreme da hun hurtigt blev naturlig våd. 

Overordnet god oplevelse, især hvis man ønsker en pige som er til at snakke og røre ved. Ingen sure mimer overhoved. 
Søger man en lækker thai oplevelse, så går man ikke galt her. Men ha ikke en forventning om at gennemkneppe en thai. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86

Trængte til en god omgang massage. Så hævede 800 kr og ringede til Ulai.
Hun kunne lige rykker lidt rundt på nogle aftaler, så kunne der blive plads til mig.

Vel fremme åbnede en anden end Ulai. Jeg må antage at det er Mina/Minna. (Linket virker ikke mere)
Meget køn pige og med en flot gyngende barm.
Jeg fortalte at jeg egentlig bare ønskede en gang massage og hvad hun nu ellers kunne finde på, for 800 kr.
Det kunne vi godt finde ud af "45 minutter" sagde hun og gik så med pengene.

Det blev til sådan en omgang rimelig massage og så blev der drillet lidt undervejs. 15 minutter inde blev der sagt "turn-around".
Her blev der så spurgt til om "ham der - skulle have handjob". Det tænkte jeg da nok han skulle. Men så mente hun jeg skulle betale ekstra.

Så afslog jeg og sagde det ville jeg selv klare selv senere.
Efter lidt mere spørgen til penge, stoppede hun heldigvis og overgav sig så og gav mig de 20 sekunders arbejde, det nu kræver.

Knap 30 minutter senere sad jeg i min bil igen.

Fremadrettet bliver der for mit vedkommende kun stoppet i Nyborg - hvor jeg pt. ikke er gået skuffet fra (eller følt mig snydt)

Hvis nogen af jer gutter har et godt forslag til et sted jeg burde prøve, der minder om det jeg får hos Wanmai og søster.
Så sig gerne til (1 times rigtig god massage m. hj til 600 - uden at der forsøges at fiske flere penge oppe af lommen undervejs)

Redigeret af Maleren86

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maleren86 skrev, 1 time siden:

Trængte til en god omgang massage. Så hævede 800 kr og ringede til Ulai.
Hun kunne lige rykker lidt rundt på nogle aftaler, så kunne der blive plads til mig.

Vel fremme åbnede en anden end Ulai. Jeg må antage at det er Mina/Minna. (Linket virker ikke mere)
Meget køn pige og med en flot gyngende barm.
Jeg fortalte at jeg egentlig bare ønskede en gang massage og hvad hun nu ellers kunne finde på, for 800 kr.
Det kunne vi godt finde ud af "45 minutter" sagde hun og gik så med pengene.

Det blev til sådan en omgang rimelig massage og så blev der drillet lidt undervejs. 15 minutter inde blev der sagt "turn-around".
Her blev der så spurgt til om "ham der - skulle have handjob". Det tænkte jeg da nok han skulle. Men så mente hun jeg skulle betale ekstra.

Så afslog jeg og sagde det ville jeg selv klare selv senere.
Efter lidt mere spørgen til penge, stoppede hun heldigvis og overgav sig så og gav mig de 20 sekunders arbejde, det nu kræver.

Knap 30 minutter senere sad jeg i min bil igen.

Fremadrettet bliver der for mit vedkommende kun stoppet i Nyborg - hvor jeg pt. ikke er gået skuffet fra (eller følt mig snydt)

Hvis nogen af jer gutter har et godt forslag til et sted jeg burde prøve, der minder om det jeg får hos Wanmai og søster.
Så sig gerne til (1 times rigtig god massage m. hj til 600 - uden at der forsøges at fiske flere penge oppe af lommen undervejs)

Orchid thai i kochsgade har jeg fået god behandling og er gået tilfreds hver gang, den ligger i et lyskryds, det sted kan jeg anbefale, jeg har været meget tilfreds hver gang

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, 1 time siden:

Orchid thai i kochsgade har jeg fået god behandling og er gået tilfreds hver gang, den ligger i et lyskryds, det sted kan jeg anbefale, jeg har været meget tilfreds hver gang

Men de giver vel ikke andet end massage? Der spørges på massage og hj.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv prøvet, og skrive til ulai om hun har tid, hvor hun siger ja. Når døren så åbner står der en anden…

 

skrev min utilfredshed til ulai efterfølgende, hun skrev hun havde fri i dag, 

 

jamen så skal din annonce sku da ikke være online, ville jeg en af de andre piger. Skrev jeg jo specifikt til hende. 
 

så nu beder jeg hende altid bekræfte at det er hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

Men de giver vel ikke andet end massage? Der spørges på massage og hj.

Har fået hele pakken der

Redigeret af most wanted

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
most wanted skrev, for 5 timer siden:

Orchid thai i kochsgade har jeg fået god behandling og er gået tilfreds hver gang, den ligger i et lyskryds, det sted kan jeg anbefale, jeg har været meget tilfreds hver gang

Og pris niveauet ligger omkring de 400 +200 ?

Og en times massage = 60 minutter ? 

De begynder ikke at tale pris og ydelser midt i det hele ?

Jeg prøver at tage en tur forbi dem næste gang ;) Måske endda i morgen :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maleren86 skrev, for 8 minutter siden:

Og pris niveauet ligger omkring de 400 +200 ?

Og en times massage = 60 minutter ? 

De begynder ikke at tale pris og ydelser midt i det hele ?

Jeg prøver at tage en tur forbi dem næste gang ;) Måske endda i morgen :)

 

Har aftalt pris inden vi gik i gang

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 5 timer siden:

Har fået hele pakken der

Ok, der står bare "ingen seksuelle ydelser" på deres hjemmeside. Men det er sommer tider en sandhed med modifikationer.... ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 11 timer siden:

Ok, der står bare "ingen seksuelle ydelser" på deres hjemmeside. Men det er sommer tider en sandhed med modifikationer.... ;-)

Jeg blev tilbudt det ved første besøg jeg havde, man skal bare i kælderen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
most wanted skrev, den 18.3.2022 at 13:36:

Orchid thai i kochsgade har jeg fået god behandling og er gået tilfreds hver gang, den ligger i et lyskryds, det sted kan jeg anbefale, jeg har været meget tilfreds hver gang

1000 tak. Hold kæft hvor var de søde og 1 time uden snyd, god massage og en godt hj for 600 kr. Perfekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...