Hop til indhold
Guest Ednukeroh

Isabella - Aalborg

Recommended Posts

Guest Ednukeroh

https://annoncelight.dk/showad/328365

Jeg besøgte Isabella i går og det var et skønt møde. Meget sød og feminin tøs. Hun er virkelig petit, som hun selv skriver. 1000,- for 30 min er en meget fin pris. 

Stedet er faktisk okay diskret. Man kan parkere på en stor plads bagved huset og få ind bagfra. 

Selve stedet er også ok, men deres vandtryk burde fixes. 

Hun er måske lidt genert, men når først man er i gang, så er hun helt med på legen. 

Det er, uden tvivl, ikke sidste gang jeg besøger hende. :)

Redigeret af Ednukeroh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Isabella. 

Hun er som beskrevet en petit lækker sag:P

Hun blev hurtig hård efter vi suttede hinanden i 69er, og bagefter kneppede hun mig, så hun kan sagtens være aktiv :D

Mvh Runner

Del dette indlæg


Link til indlæg
nysgerrig321 skrev, for 5 timer siden:

Kan du ikke bruge det link der er i anmeldelsen?

Jo tak! Ved ikke hvordan jeg har kunnet overse det til at begynde med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
midtjyden skrev, den 10.4.2022 at 03:37:

Hvad med bryster? Er der noget eller snakker vi mand med langt hår? B)

Hun er dejlig, rar og fræk som bare satan - imo. Hun har ikke bryster, ikke da jeg besøgte hende for et stykke tid siden.  Men det er vist noget der er på ønskelisten. Der er dog ikke meget "mand med langt hår" over hende. Dels pga størrelsen, og så hendes væsen. Men en dejlig stiv pik, det har hun ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ednukeroh
midtjyden skrev, den 10.4.2022 at 03:37:

Hvad med bryster? Er der noget eller snakker vi mand med langt hår? B)

Ingen bryster. Men heller ikke "mand med langt hår". Jeg har besøgt et par stykker af dem før, det bryder jeg mig ikke om. 

Hun har et feminint ansigt, jeg tror hun havde fået lavet næsen lidt før jeg var der. 

Hun er pisse sød og fræk. Hun er et bette nips, så man får slet ikke indtrykket af noget maskulint. Heller ikke stemmen. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været på besøg hos Isabella. Fantastisk oplevelse med en virkelige lækker pige, super feminin og en smule genert. 

Startede med lidt massage og rim job, mens man kunne mærke hun blev tændt. Herefter hendes tur til at blive slikket og suttet. Virkelig lækker pik og røv. Masser af dybe kys, hvilket hun desværre ikke gør mere iflg. hendes annonce. En skam for hun kysser virkelig dejligt. 

Nåede desværre ikke at tage hende bagfra da jeg kom mens vi kælede i sengen. 

Første oplevelse med en trans og var virkelig positiv overrasket. Må finde tid og penge til endnu et besøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Horekunde skrev, den 20.2.2022 at 18:48:

https://annoncelight.dk/showad/328365

Jeg besøgte Isabella i går og det var et skønt møde. Meget sød og feminin tøs. Hun er virkelig petit, som hun selv skriver. 1000,- for 30 min er en meget fin pris. 

Stedet er faktisk okay diskret. Man kan parkere på en stor plads bagved huset og få ind bagfra. 

Selve stedet er også ok, men deres vandtryk burde fixes. 

Hun er måske lidt genert, men når først man er i gang, så er hun helt med på legen. 

Det er, uden tvivl, ikke sidste gang jeg besøger hende. :)

Har også besøgt hende og anmeldt hende tidlugere med topkarakterer for både udseende, ydelser, indlevelse og prisen.

Hun må gerne snart komme til Aalborg igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...