Hop til indhold
Guest Liderbasse

Mulley - spild af tid

Recommended Posts

Guest Liderbasse

https://annoncelight.dk/showad/336749

Havde lavet aftale om 30 min, men endte med at vente i 15 minutter på p-pladsen uden nogen respons inden jeg kørte igen.

Skuffende og uprofessionelt. Er ellers glad og tilfreds fan af adressen :roll:

Redigeret af Liderbasse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for beretningen.

Mulley har også ofte, over det sidste år?, reklameret i 2300 Kbh S. (Amager i København)-Nogle gange med lavere pris sikkert for at få folk indenfor. Flotte billeder af en på billederne flot pige, men et eller andet holder mig tilbage (blot en fornemmelse), og med din beretning er det så ikke som en pige der mere står øverst på min liste når de skal få lov til at pakke gaven, i form af mig selv, op.

Dejlige billeder på profilen, men skuffende når en aftale ikke bliver til noget.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 3 timer siden:

Flotte billeder af en på billederne flot pige, men et eller andet holder mig tilbage (blot en fornemmelse)

Samme her, og med min sidste oplevelse med Alexis så holder jeg lige en pause fra det crew.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er super ærgerligt at blive brændt af, og det skader omdømmet. Så lad være med det Mulley.
Men Mulley er en så sjælden køn og dejlig ung pige, som er sjov og dejlig at være sammen med, så besøg hende, og giv hende et godt indtryk af Odense.
Jeg besøgte Mulley i fredags om eftermiddagen, og det var nemt at SMS aftale med hende.
Hun er helt som hendes billeder.
Da jeg kom tilbage fra bad, nynnede hun glad og var hele tiden meget imødekommende og berøringsvenlig.
Jeg kunne ikke ønske mig en bedre behandling, end den Mulley leverede.
Jeg er bare en gammel gut, som gav hende en danskvand, og nød en usædvanlig lækker halv time sammen med hende.
Det var forhåbentlig en enlig svale, at hun ikke svarede.
Kom nu bare afsted, hvis du vil forkæle dig selv med en topklasse ung pige.   
Jeg kommer gerne igen og håber især, at Mulley kommer til Odense en anden god gang. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse
lingamer skrev, den 20.2.2022 at 23:41:

Kom nu bare afsted, hvis du vil forkæle dig selv med en topklasse ung pige. 

Ok @Lingamer, jeg tog dit råd til mig og har lige besøgt skønheden. Livet er for kort til at være en sur, gammel mand.

Dejlig, sød pige - fræk og med på lidt mere end mange GP ellers tillader inden for de givne rammer. Fik lov til at afslutte på en måde, jeg ikke lige har fået lov til før under de givne omstændigheder ;)

Ærgerligt den første aftale i søndags kiksede. Bliver bare så træt, når det sker, men er også ret overbevist om nu, at det reelt var en fejl eller pimpen, der fuckede noget op. 

Mulley er ihvertfald sød, smilende, glad og fræk som bare pokker. 

Redigeret af Liderbasse

Del dette indlæg


Link til indlæg

I have visited Mulley yesterday night and she is amazing. I've been to like 5 GP's in total and nothing compares to Mulley, amazing BJ, deepthroat, many positions, the only downside (both my fault and hers) is that i ordered 30 min (i should have ordered more time) and i didnt get to finish in those 30 min, because i wanted to finish CIM, and i asked her like 5-10 min before the time was over how much time is left but she didnt answer and continued with sex instead of finishing me off. This problem could be avoided by just booking more time and having your phone next to you so you know yourself how much time is left without the need to ask.

P.S. i was speaking russian with her, although not the best russian, but understandable.

 

All in all a great experience with a little downside, but i dont regret at all visiting her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nåede også at besøge Mulley og må sige hun var i den grad lækker, fræk og særdeles sød at være sammen med. Bestilte 1 time med superfransk og hun leverede et top lækkert niveau ved blowjob samt sex i forskellige stillinger. Kom ud over hendes bryster til sidst.......en pige i absolut topklasse i min optik....og så kun 21 år gammel...... Men hun har allerede suveræne skills udi, hvordan en voksen mand kan lide dette frække game. Hun dansede frækt rundt til musik og sang og var positiv og glad under hele seancen......en helt lille solstråle at betragte:)

Udseende: 9/10

Sex: 9/10

Personlighed: 10/10

Gentagelsesfare: 100%

Skøn oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbasse skrev, den 20.2.2022 at 16:51:

https://annoncelight.dk/showad/336749

Havde lavet aftale om 30 min, men endte med at vente i 15 minutter på p-pladsen uden nogen respons inden jeg kørte igen.

Skuffende og uprofessionelt. Er ellers glad og tilfreds fan af adressen :roll:

Det er min generelle erfaring fra hele landet, KBH, Århus, Aalborg, Holsted osv osv at de udenlandske piger er meget dårlige til at overholde bestilte tider... Bestiller man feks en time fra kl. 13.00 og de får en gæst ind kl. 12.30, der ønsker en time så tar de ham først og lader den aftalte tid vente...

 

Så man skal generelt væbne sig lidt med tålmodighed, det er ikke altid pigernes skyld, så de kan sagtens være super dejlige selvom de/pimpen lader os vente lidt, hvilket denne tråd giver et rigtig godt eksempel på...

 

Men skal da ærligt indrømme, at jeg også før er kørt igen...

 

God og fræk weekenden derude...

 

Mvh Buttfreak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...