Hop til indhold

Lingam/tantra inkl 69’er

Featured Replies

Skrevet

Hejsa

Jeg har to dage i København i denne uge. Hvem skal man besøge hvis ønsker en lækker erotisk massage inkl 69’er og kys?

Jeg har kigget på Kylie, men læser anmeldelserne som om at kys og 69’er ikke er muligt.

på forhånd tak for hjælp 

Skrevet
Thailover78 skrev, 1 time siden:

Hejsa

Jeg har to dage i København i denne uge. Hvem skal man besøge hvis ønsker en lækker erotisk massage inkl 69’er og kys?

Jeg har kigget på Kylie, men læser anmeldelserne som om at kys og 69’er ikke er muligt.

på forhånd tak for hjælp 

Thailover78 skrev, 1 time siden:

Hejsa

på forhånd tak for hjælp 

Prøv Felina. Hun er lidt mere moden, men meget kyndig. Hun giver fantastisk lingam og meget dybe kys. Et sikkert valg.

Skrevet
Lb50 skrev, Lige nu:

Prøv Felina. Hun er lidt mere moden, men meget kyndig. Hun giver fantastisk lingam og meget dybe kys. Et sikkert valg.

Hun er på EG

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.