Fyren7500 17 Skrevet 20. Februar, 2022 Hey Hvem GP i Odense bør besøges, og must er danske kvinder. Kom gerne med bud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 20. Februar, 2022 Fyren7500 skrev, for 4 timer siden: Hey Hvem GP i Odense bør besøges, og must er danske kvinder. Kom gerne med bud Velkommen til EG Du har kun været her i godt 6 år kan jeg se. Prøv at oprette en ny tråd hvor der står i overskriften hvad du søger. Det giver tit og ofte flere brugbare svar. F. eks.: "Dansk GP søges i Odense - hjælp" 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyren7500 17 Skrevet 20. Februar, 2022 22 cm and thick skrev, for 5 timer siden: Velkommen til EG Du har kun været her i godt 6 år kan jeg se. Prøv at oprette en ny tråd hvor der står i overskriften hvad du søger. Det giver tit og ofte flere brugbare svar. F. eks.: "Dansk GP søges i Odense - hjælp" Så fordi man har været i 6 år så må man ikke stille et simpel spørgsmål!!! 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buck 157 Skrevet 21. Februar, 2022 Fyren7500 skrev, for 13 timer siden: Så fordi man har været i 6 år så må man ikke stille et simpel spørgsmål!!! Tag ikke 22 cm and thick's svar negativt. Han prøver at hjælpe dig. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AcrossTheSky 66 Skrevet 21. Februar, 2022 Fyren7500 skrev, for 19 timer siden: Så fordi man har været i 6 år så må man ikke stille et simpel spørgsmål!!! Det var der vist ikke nogen der sagde. Han prøver at give dig et godt råd, et råd som jeg kun kan være enig i. Så måske du skal lade være med at tage det negativt. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Parsnip 81 Skrevet 21. Februar, 2022 Fyren7500 skrev, for 20 timer siden: Så fordi man har været i 6 år så må man ikke stille et simpel spørgsmål!!! Selvfølgelig må man det. Du kunne dog forsøge at gøre bare den mindste smule ud af overskriften på det spørgsmål. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg