Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte desværre Ashley Valentine

 Hun er såmænd ganske køn, og taler fint engelsk, hvilket dog i dette tilfælde ikke er specielt heldigt
Efter hun, eller hvem der nu svarer hendes telefon jagede mig ud i Dalum, selv om Ashley  befandt sig omkring banegården brokkede hun sig ved ankomsten over jeg kom for sent.  Velkommen til

Jeg havde bestilt en time hvor hun ifølge annoncen tilbyder følgende:

1. 69 men her fandt hun stillingen for ubekvem ? for hende, så det gad hun ikke

2. Blow..ca 30 sekunder hvor man knapt nok kunne mærke læber omkring pikken

3.Tungekys: Her trak hun straks hovedet væk da jeg forsøgte. Prøvede kun den ene gang idet hun lugtede fælt ud af munden.
4.  Massage: Da det ikke rigtigt var til at få noget ordentligt sex ud af hende bad jeg om en gang massage hvortil hun svarede at hvis jeg ville have massage måtte jeg gå til en massør, for hun var faktisk et menneske og ikke en ting man bare kommanderede rundt med.

Jeg er gennemgående et lidt nærigt menneske og efter at have betalt så mange penge plejer jeg selv med de dårlige piger at få bare lidt ud af det, så pengene ikke er helt spildt Det var desværre ikke muligt med Ashley.

Jeg gik derfra efter max 30 minutter med en slags sur GFE oplevelse. Gad jeg dem havde jeg valgt en kæreste

Hun får 2ud af10 stjerner. Og kun fordi hun ikke  prøvede at stjæle mine ting
Stedet.. ringe parkeringsmuligheder  5/10

Link 
https://annoncelight.dk/showad/337512

Redigeret af AlBondy

Del dette indlæg


Link til indlæg

You know how girls always find problems and complain? Well now you found the real girlfriend experience! LOL 

 

On a serious note, thanks for the review, she is indeed hot and its good to know she isnt worth visiting because of her behavour. I dont think theres a legit review about her that is positive, all so far that are legit are negative.

Del dette indlæg


Link til indlæg
VSViper skrev, for 11 minutter siden:

now you found the real girlfriend experience! LOL 

:razz:  :razz:  :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlBondy skrev, for 2 timer siden:

Besøgte desværre Ashley Valentine

 Hun er såmænd ganske køn, og taler fint engelsk, hvilket dog i dette tilfælde ikke er specielt heldigt
Efter hun, eller hvem der nu svarer hendes telefon jagede mig ud i Dalum, selv om Ashley  befandt sig omkring banegården brokkede hun sig ved ankomsten over jeg kom for sent.  Velkommen til

Jeg havde bestilt en time hvor hun ifølge annoncen tilbyder følgende:

1. 69 men her fandt hun stillingen for ubekvem ? for hende, så det gad hun ikke

2. Blow..ca 30 sekunder hvor man knapt nok kunne mærke læber omkring pikken

3.Tungekys: Her trak hun straks hovedet væk da jeg forsøgte. Prøvede kun den ene gang idet hun lugtede fælt ud af munden.
4.  Massage: Da det ikke rigtigt var til at få noget ordentligt sex ud af hende bad jeg om en gang massage hvortil hun svarede at hvis jeg ville have massage måtte jeg gå til en massør, for hun var faktisk et menneske og ikke en ting man bare kommanderede rundt med.

Jeg er gennemgående et lidt nærigt menneske og efter at have betalt så mange penge plejer jeg selv med de dårlige piger at få bare lidt ud af det, så pengene ikke er helt spildt Det var desværre ikke muligt med Ashley.

Jeg gik derfra efter max 30 minutter med en slags sur GFE oplevelse. Gad jeg dem havde jeg valgt en kæreste

Hun får 2ud af10 stjerner. Og kun fordi hun ikke  prøvede at stjæle mine ting
Stedet.. ringe parkeringsmuligheder  5/10

Link 
https://annoncelight.dk/showad/337512

I had similar experience last year :/

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlBondy skrev, for 3 timer siden:

Besøgte desværre Ashley Valentine

 

Besøgte hende også for knap 1½ år siden. Ikke den store oplevelse men har dog prøvet værre - dog var det hovedsageligt hendes "blide væsen" og smukke udseende der trak op. Resten var ikke noget at skrive hjem om. :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende for ca. 1½ år siden og havde en god oplevelse. Valgte derfor et genvisit i sidste uge og må tilslutte mig ovenstående anmeldelse.

Det virker på mig som om, at gnisten fra hendes side er væk, der er en del af de ting hun har på menuen som hun helst ikke giver.

Blowjob: Er mere et handjob med max ½cm i munden

Tungekys: Hun vender ansigtet væk så det bliver tantekys på kunden

Stillinger: Hun vil skifte stilling mange gange, tror hun lider lidt under de lange dage som meget anspændte muskler gør at hun har svært ved visse stillinger som f.eks. når hun skal ovenpå.

Håber hun vælger at trække stikket hvis ikke lysten er der. Men en smuk pige med en fræk krop er hun bestemt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlBondy skrev, den 20.2.2022 at 04:37:



1. 69 men her fandt hun stillingen for ubekvem ? for hende, så det gad hun ikke
 

Det er et problem jeg ofte støder på hos piger med silicone bryster. Det gør ondt med 69 da brysterne ikke flader naturligt ud når de ligger på maven. har prøvet enkelte GPer der har nogle tekniker så det kan lade sig gøre, men kun i kort tid, da det er hårdt at holde kroppen i en position så implantaterne ikke bliver trykket ind i mod kroppen.  

Gider de ikke snart stoppe det plastik lort.

(hvis hun ikke har silicone bryster så se bort fra dette) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
skunken skrev, for 49 minutter siden:

Det er et problem jeg ofte støder på hos piger med silicone bryster. Det gør ondt med 69 da brysterne ikke flader naturligt ud når de ligger på maven. har prøvet enkelte GPer der har nogle tekniker så det kan lade sig gøre, men kun i kort tid, da det er hårdt at holde kroppen i en position så implantaterne ikke bliver trykket ind i mod kroppen.  

Gider de ikke snart stoppe det plastik lort.

(hvis hun ikke har silicone bryster så se bort fra dette) 

Hvis jeg husker rigtigt, så er hendes bryster ægte. Det er noget tid siden jeg sidst har besøgt hende, så hun kunne have fået lavet dem til silicone. Dog er hendes bryster dejlige store, så det vil have være synd at ødelægge dem på den måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
skunken skrev, for 3 timer siden:

Det er et problem jeg ofte støder på hos piger med silicone bryster. Det gør ondt med 69 da brysterne ikke flader naturligt ud når de ligger på maven. har prøvet enkelte GPer der har nogle tekniker så det kan lade sig gøre, men kun i kort tid, da det er hårdt at holde kroppen i en position så implantaterne ikke bliver trykket ind i mod kroppen.  

Gider de ikke snart stoppe det plastik lort.

(hvis hun ikke har silicone bryster så se bort fra dette) 

Hendes bryster er 100% ægte

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sugarmann skrev, for 20 minutter siden:

Hendes bryster er 100% ægte

Svært at se på billederne, med BH på ligner det silicone. Men hvis de er ægte, ohhhh manner om hun var verdens dårligste knald, kunne jeg godt lokkes. Selvom jeg faktisk er til små bryster. ligesom Mina's. medmindre det er Mia så er store bryster helt i orden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...