Basse00 40 Skrevet 19. Februar, 2022 Hey. Nogen der kan anbefale en etnisk dansk GP i Storkøbehavn? :) Det betyder ikke noget om det er klinik eller privat. :) 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1917 Skrevet 19. Februar, 2022 Jeg vil forslå dig at gå ind og læse anmelderne og kigge på annoncer på Danskemassagepiger.dk og annoncelight.dk. Vi kender jo ikke dine kriterier, behov, ønsker og præferencer. Hvis du finder nogen, og spørger om vi vil anbefale dem, så ville vi bedre kunne hjælpe dig. Men du må lige selv gøre lidt arbejde først. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Basse00 40 Skrevet 19. Februar, 2022 ½angel skrev, for 32 minutter siden: Jeg vil forslå dig at gå ind og læse anmelderne og kigge på annoncer på Danskemassagepiger.dk og annoncelight.dk. Vi kender jo ikke dine kriterier, behov, ønsker og præferencer. Hvis du finder nogen, og spørger om vi vil anbefale dem, så ville vi bedre kunne hjælpe dig. Men du må lige selv gøre lidt arbejde først. Jeg hader sådan nogle slags svar. Jeg har kigget herinde og har fundet nogle interesante danske GP'er - men der sker altid noget nyt i denne branche og der kommer altid nogle nye GP'er. Derfor eksistere eroguide, sådan til vi kan hjælpe hindanden med være der røre sig i branchen. Jeg har ikke skrevet nogle præferencer der jeg ikke går efter noget konkret. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1917 Skrevet 19. Februar, 2022 Det kan godt være du hader sådan nogle svar. Men jeg plejer at være ret venlig til at hjælpe herinde, men du er sgu nødt til at give lidt selv. Jeg kan selvfølge godt anbefale Alice fra Pussy Galore, som jeg har skrevet en pæn anmeldelse om, men aner ikke om hun er for ung til dig, har de rette bryster eller lignende. Man går jo heller ikke ind i Elgiganten og siger jeg skal have en film, uden at kunne præciser sig lidt. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1050 Skrevet 19. Februar, 2022 Basse00 skrev, for 1 time siden: Jeg hader sådan nogle slags svar. Jeg har kigget herinde og har fundet nogle interesante danske GP'er - men der sker altid noget nyt i denne branche og der kommer altid nogle nye GP'er. Derfor eksistere eroguide, sådan til vi kan hjælpe hindanden med være der røre sig i branchen. Jeg har ikke skrevet nogle præferencer der jeg ikke går efter noget konkret. Du må selv igang - dette er jo ikke et rejsebureau, det næste bliver så vi - skal ringe til pigen og spørge om priser osv… jeg er helt enig - så husk når du har været afsted - SKRIV EN ANMELDELSE 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2789 Skrevet 20. Februar, 2022 Ro i klassen, Tak. Tilbage til trådstarters efterlysning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg