Hop til indhold
Guest tvr

Luca, Cassiopeiastars - wow!

Recommended Posts

Guest tvr

Jeg vil også være med i konkurrencen om en halv time med verdens dejligste kvinde !!

Engang i sommer besøgte jeg Luca hos Cassiopeia.

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=520

Hun er en RIGTIG dejlig, charmerende, ung kvinde, med et vidunderligt smil, et godt humør og ikke et gram silikone i E-skålen. Skulle man tro på den sædvanlige "Cassiopeia-alder" er den rigtige alder jo nok 32 og ikke 25 - men jeg er fuldstændig græsk-katolsk overfor den slags, hvis pigen ellers er sød og dejlig. Det er Luca :lol:

Jeg fik forvildet mig forbi Ringstedgade, fordi jeg havde et andet ærinde i nærheden, en højhellig søndag i juli - og fordi Trine Tease havde aflyst en aftale vi havde tidligere den dag.

Jeg vidste faktisk ikke engang hvem der var på vagt, men jeg er meget sjældent blevet skuffet hos Cass, så jeg prøvede lykken. Telefon damen der lukkede op, sagde at der var 2 piger på vagt, og hun ville sende dem ind. Først kom Luca :D og så behøvede jeg ikke at se den anden pige ;)

Wow. Hun ser super sød ud. Jeg kan så røbe at jeg faktisk har besøgt hende før, men jeg havde altså glemt at hun var SÅ dejlig. Hun kunne godt huske mig, selvom det var længe siden - sikkert et par år eller noget i den henretning - og hun startede med at gå lige til makronerne, give et dybt kys, og sige "det er længe siden, hvor er jeg glad for du kom".

Det ved vi jo allesammen er salgs-gas. Men det virker ;) Så jeg var da også pludselig glad for jeg kom.... Bestilte en time, og fik (næsten) tøjet af inden hun havde været ud med pengene og tilbage igen. Det sidste tøj hjalp hun mig lige med - og det var ikke sokkerne 8-)

Dernæst over på den store seng, og i gang med at kysse, røre, kæle osv. DET er hun altså fabel agtig god til. Pludselig afbryder hun og siger: "Da du kom kunne jeg godt se du har besøgt mig før, men da du begyndte at kysse, kunne jeg VIRKELIG genkende dig". Jeg tror hun mente at det gik godt med at kysse - det syntes jeg ihvertfald at det gjorde :P

Nåh, men derefter var det i gang igen, og jeg kan godt sige at vi kom rimeligt rundt om alle verdenshjørner i den følgende times tid. Det gik simpelt hen over stok og sten.

Jeg kom (selvfølgelig, det var jo derfor jeg var der), men jeg er rimelig sikker på at Luca kom flere gange end jeg ;) men helt sikker er man vel aldrig - nød det er jeg til gengæld 200pct sikker på at hun gjorde.

Uden at udpensle yderligere, kan jeg vist godt sige at besøget denne juli-søndag simpelt hen var i verdensklasse, og da jeg kørte hjem, var jeg en meeeget glad og udkørt mand, med sved på panden.

Så hvis der skal gives karakter:

stedet: 9/10. Cass er et dejligt sted, men lidt dyrere end andre steder. 2200 for en time er jo en del.

Pigen: 10/10. Hun er bare dejlig.

Behandling: 10/10. Jeg tror ikke jeg er blevet behandlet bedre. Lige så godt, ja. Men ikke bedre.

Anbefaling? Oh yeah.

TVR

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...