Hop til indhold

Randers - bliver Thaiudvalget bedre snart?

Featured Replies

Skrevet

Hej alle sammen - dejligt med jeres levende anmeldelser,

jeg har som tidligere nævnt haft gode oplevelser hos Kat - men der er der ligesom gået ren forretning i det, der skal vist en pause til.

St. Voldgade kld nr. 18 har været usædvanligt godt. Man får god sex og en fair behandling, der bliver ikke fusket med tiden. Det bedste sted for mig lige nu. Læste bare at Monty havde haft svært ved at komme ind. Det har jeg nu ikke oplevet

Det ser åbenbart ud til at Jiramon og Rosa vil tilbage i loopet. Det er længe siden de har tilbudt noget selv. Spændende hvor langt de vil gå. Lad høre fra jer.

Lanna har været lidt tyndt, måske ejeren, Chanapha også vil til at tibyde fuldpakke så er jeg helt klar. Hvis en eller anden skulle være så heldig så lad os det vide.

Så er der Laksegade 12, hele opgangen, der fik jeg en rigtig god behandling af en black beauty. Jeg ville egentlig havde været hos thaipigerne 2. sal men blev hevet ind på første. Nogen der kan berette fra Laksegade?

Prins Christiansgade er det længe siden nogen har anmeldt, har kun været der én gang kemien passede ikke, måske der er kommet udskiftning.

Måske er der nye tider i Randers - del jeres oplevelser og lad os behandle pigerne pænt - de har det ikke for let.

Skrevet

Hej Tyren

jeg har besøgt både Lanna, Jiramon og den der ligger på hjørnet i kælderen, også i kirkestræde, inden for de sidste 3 måneder, Men jeg er blevet skuffet alle steder. da jeg begyndte at gå til " happy end" Thai massage, var der mange unge og flotte piger at vælge imellem, men ærlig talt er de nu skiftet ud med mere modne og kanp så unge thai piger, og det er ikke lige det, som hidser mig op. Håber der snart kommer piger igen der frister mig. Så jeg tager en lang pause med Thai massage i randers.

Skrevet

Hej.

kan kun give ManTaurus ret, udvalget er ikke det bedste i Randers for tiden, håber på det bliver bedre med tiden.

Mht. KAT som der er flere der roser utroligt meget, kan jeg kun sige, i må være utroligt heldige, eller også er vi andre utroligt uheldige med at ramme hendes dårlige dage, vi har som i også har gjort, rost KAT utroligt mange, vi syntes bare at der på det sidste er begyndt at gå ned af bakke for stedet, og det syntes vi er synd, for det har jo været et godt sted, så det er jo dejligt, at i stadig får en god behandling, vi andre siger bare at vi vil holde en lille pause fra KAT, så kan det jo være hun vågner lidt op.

men derfor kan i jo godt mene hvad i syntes, og vi mene hvad vi syntes, men derfor trænger Randers til lidt friskhed blandt thaipigerne.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.