Hop til indhold

Iben Haderuppigerne

Featured Replies

Skrevet

Kan huske hende fra dengang hun var en gang imellem i Trepkasgade i Aarhus.

Husker hende som høj og flot pige med rigtig god service. God til at hviske en beskidte ting i ørene. Kan anbefale hende men hun er ikke længere 30.

Skrevet
torbenb skrev, den 20.2.2022 at 12:13:

Kan huske hende fra dengang hun var en gang imellem i Trepkasgade i Aarhus.

Husker hende som høj og flot pige med rigtig god service. God til at hviske en beskidte ting i ørene. Kan anbefale hende men hun er ikke længere 30.

Det er ikke den samme. Desværre. 

Skrevet
Den lille buk skrev, for 39 minutter siden:

Slet ingen der har besøgt denne kvinde i nyere tid?

Det er nogle kraftige priser hun holder sig ;)

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Nå, når der ingen er der kan bidrage med noget brugbart måtte man jo tage en for holdet selv om det var et sats da hun er en dyr dame, men kan kun sige at kvalitet koster og jeg har bestemt ikke fortrudt. ;-)

Iben er ikke vandvittig smuk, men en helt almindelig og naturlig pæn høj kvinde i fyrene med gode bløde og naturlige bryster, men hold op hvor er hun sød og fræk, virkelig gfe med tætte kram og masser af flirtende øjenkontakt, meget berøringsvenlig og vild med at få finger, gummi blev sat på med munden og så kunne hun bare nogle ting med både mund og fisse som virkede ualmindelig godt på mig. ;-) Bagefter lå vi helt tæt og nussede og snakkede om alt muligt de sidste minutter til tiden var gået (nok lige 5 min over). Alt i alt en super god oplevelse som var den lidt høje pris værd. :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.