Brutus 2041 Skrevet 19. Februar, 2022 Jeg var ude på ballade i nat, da jeg mødte hende på Sydsjælland. Selvom jeg vidste, at det kunne blive vildt, så væltede hun mig totalt, da hun tog mig med storm. Vi fik en hæsblæsende omgang, som gjorde mig helt rundtosset. Hun blev meget hurtigt våd og kvitterede med en sprøjteorgasme. Pas godt på hende derude. Nora, du er for vild! 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lars60 218 Skrevet 19. Februar, 2022 Da hun besøgte Jylland tidligere, levede hun i den grad ikke op til det lovede Jeg vil kun give hende 4/10 for performance. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 19. Februar, 2022 Hun var "en storm i et glas vand" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 19. Februar, 2022 Præcis! Hun holder ikke hvad hun lover, og så skifter hun profil alt efter hvor hun befinder sig. Eunice, Nora….. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Haimorrhoides 58 Skrevet 19. Februar, 2022 Var blæs med eller uden gummi? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 19. Februar, 2022 Her prøvede hun at hive overtrækket af, men jeg havde lagt elastikken dobbelt, så det lykkedes ikke for hende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Haimorrhoides 58 Skrevet 19. Februar, 2022 Burde nok høre under Falsk MarkedsFøring, jeg mødte kun en kold skulder og en spand vand i hovedet, stærkt opreklameret. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 69manden Skrevet 19. Februar, 2022 Brutus skrev, for 5 timer siden: Jeg var ude på ballade i nat, da jeg mødte hende på Sydsjælland. Selvom jeg vidste, at det kunne blive vildt, så væltede hun mig totalt, da hun tog mig med storm. Vi fik en hæsblæsende omgang, som gjorde mig helt rundtosset. Hun blev meget hurtigt våd og kvitterede med en sprøjteorgasme. Pas godt på hende derude. Nora, du er for vild! Det var dog godt nok lige sjovt, jeg havde fornøjelsen og nydelsen af hende, her i Valby kbh, hun ruskede godt i mig, så vi begge blev våde.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Haimorrhoides 58 Skrevet 20. Februar, 2022 Hun skal dog have ros for nye og vellignende fotos, omend de ikke er validerede. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 20. Februar, 2022 (edited) Du tog hende med storm Redigeret 20. Februar, 2022 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg