Hop til indhold
den nysgerrige

Situationen i Esbjerg!?

Recommended Posts

Guest Professoren

Asian bodycare på Nørregade er et godt bud hvor der er muligheder for ekstra ydelser. Tror dog du skal være kendt af pigerne hvis du skal have mere end HJ. 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

De to jeg har fået massage mm. af har været unge søde nips, men har også set et par mere voksne udgaver på stedet. Massagen har ikke været af den højeste klasse, men nogle kompromisser skal indgås :lol:

Savner dog en rigtig massagebriks til formålet, selv om madrassen er fortrinlig til alle andre formål 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan være det skal afprøves, vil bare gerne være sikker på det er et af de yngre nips og ikke en af de ældre modeller :-)

Har du prøvet de andre steder i Esbjerg og evt opnået mere end massage?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Nej det har jeg ikke, fordi erfaringerne herinde fra fortæller mig, at de andre steder "kun" er massagesteder, uagtet at de givetvis leverer denne vare på bedste vis. Jeg er ikke langt nok fremme i skoene til at skulle overtale nogen, der ikke i forvejen er motiveret. På den anden side er jeg tålmodig nok, hvis øvrige forhold frister, til at vente på noget godt 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...