Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej,

er der nogen som der har erfaringer med “Thai Massage Copenhagen” Gl. Jernbanevej 11 i Valby ?
jeg tænker spec på indehaveren selv, en Thai dame lidt oppe i årene nok 45-55 år, hvad tilbyder hun og hvad er hun selv med på ?

Skrevet

Jeg kiggede in engang, for kuriositets skyld - stedet er nedslidt, damen ser meget brugt ud og hele forretning lugter af ‘hold jer væk.’  Jeg er en høflig fyr så fandt en god undskyldning, smilede og forlad adressen efter 1 minut.  Bare mit første indtryk…

Skrevet
The Pilgrim skrev, for 13 timer siden:

Hej,

er der nogen som der har erfaringer med “Thai Massage Copenhagen” Gl. Jernbanevej 11 i Valby ?
jeg tænker spec på indehaveren selv, en Thai dame lidt oppe i årene nok 45-55 år, hvad tilbyder hun og hvad er hun selv med på ?

Er det ikke Sala som har butikken?

Hvis det er, så har hun tidligere tilbudt alt hvad hjerte kan begære.

Men det er rigtig, hun ser efterhånden noget slidt ud.

Skrevet

Jeg var der for en del år siden. Stedet så rædselsfuldt ud bl.a. med papkasser, der blokerede gangene i lejligheden, som iøvrigt gav indtryk af at være en labyrint. Men der var ydelser fra alle hylder. Hvordan stedet er i dag, ved jeg ikke, da jeg aldrig har været der siden.

• 1 year later...
Skrevet

ER det ikke Sala der er der hun er 23 og er en flot lille pige ?

Skrevet
Bjt skrev, for 2 minutter siden:

ER det ikke Sala der er der hun er 23 og er en flot lille pige ?

Nej Sala du nævner, holder til et andet sted end Gl. Jernbanevej

Skrevet
Benjamin skrev, for 19 timer siden:

Nej Sala du nævner, holder til et andet sted end Gl. Jernbanevej

Ved du på hvilken adresse ?

Skrevet

Tæt på langgade stadion 

Skrevet
k72 skrev, for 1 time siden:

Tæt på langgade stadion 

Ok tak :-)

Skrevet

Ved du ca hvor der er måske ved Spinderiet centeret ?

Skrevet

Hej

Er det i en butik ?

Skrevet
jensen jr. skrev, for 4 timer siden:

Arj det er da tættere på Valby st.

Det er Sala der er tæt på Langgade station ;)

Skrevet

Har du den nøjagtige adresse og om det er i en butik ?

Skrevet
Bjt skrev, for 55 minutter siden:

Har du den nøjagtige adresse og om det er i en butik ?

Nej- man udlevere ikke adressere på klinikkerne hvis de ikke selv har skrevet det i annoncen, og gør folk det alligevel, får de en hilsen fra admin. 

Du må kontakte pigen og book tid, hvis du vil have adressen 

Skrevet

Hvad er der vejen med at skrive adressen , er det ikke en åben debat her hvor alt kan skrives , jeg spørger kun, og  hvis de alligevel skriver den i deres annonce ?

Skrevet
Stenbukken4700 skrev, for 4 minutter siden:

Hvad er der vejen med at skrive adressen , er det ikke en åben debat her hvor alt kan skrives , jeg spørger kun, og  hvis de alligevel skriver den i deres annonce ?

Det er tilladt, hvis det står i annoncen og ellers ikke ifølge retningslinjerne herinde... Og selvfølgelig også ifølge god pli.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.