Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt candy.
Ja det var faktisk Lisa jeg ønskede at besøge.

Jeg er endnu ikke kommet mig over chokket til at lave en anmeldelse, men hellere nu end senere, så andre slipper for at gå i den fælde. 
(Går igang med at skrive et indlæg skal nok prøve og huske at opdatere med link)

Kort version
Hold dig langt væk fra Candy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jack D skrev, for 1 minut siden:

Jeg har besøgt candy.

Jeg er endnu ikke kommet mig over chokket til at lave en anmeldelse, men hellere nu end senere, så andre slipper for at gå i den fælde. 
(Går igang med at skrive et indlæg skal nok prøve og huske at opdatere med link)

Kort version

det var ikke det jeg spurgte om. jeg spurgte om man nogen kunne komme i kontakt med dem, da jeg har forsøgt begge numre og ingen går igennem

Del dette indlæg

Link til indlæg
ungfyr1995 skrev, for 3 minutter siden:

det var ikke det jeg spurgte om. jeg spurgte om man nogen kunne komme i kontakt med dem, da jeg har forsøgt begge numre og ingen går igennem

Du har ret - undskyld.
Nej jeg har ikke haft kontakt de sidste par dage, siden mit eget besøg :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jack D skrev, Lige nu:

Du har ret - undskyld.
Nej jeg har ikke haft kontakt de sidste par dage, siden mit eget besøg :)

Fair nok. Jeg har ellers kun haft positive stunder med Candy, og har ventet siden hun forlod Hillerød (i november) til at kommet tilbage. Så derfor er jeg lidt ivrig på at se hende! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jack D skrev, for 13 minutter siden:

Jeg har besøgt candy.

Kort version

Kan du eventuelt uddybe? Jeg har hende på min liste til i aften... :-( 

Del dette indlæg

Link til indlæg
skunken skrev, for 1 minut siden:

jeg er ved at skrive indlæg :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
skunken skrev, for 29 minutter siden:

Gider du forsøge at sms eller ringe til nr @skunken? :) bare for at se om der er forbindelse eller om jeg mon er blokeret? (hvilket jeg ikk bør, da jeg aldrig har kontaktet lisa)

Del dette indlæg

Link til indlæg
ungfyr1995 skrev, for 1 minut siden:

Gider du forsøge at sms eller ringe til nr @skunken? :) bare for at se om der er forbindelse eller om jeg mon er blokeret? (hvilket jeg ikk bør, da jeg aldrig har kontaktet lisa)

Har du skjult nr? Så ignorer de fleste GPer opkald og sms, jeg prøver lige med SMS

Del dette indlæg

Link til indlæg
skunken skrev, for 2 minutter siden:

Har du skjult nr? Så ignorer de fleste GPer opkald og sms, jeg prøver lige med SMS

skriver  9/10 gange. Hvis ikke de svarer efter en time, så ringer jeg - og aldrig med skult nr :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
ungfyr1995 skrev, for 22 timer siden:

skriver  9/10 gange. Hvis ikke de svarer efter en time, så ringer jeg - og aldrig med skult nr :)

Hvis og såfremt at du har SKREVET og spurgt ind til en masse ting og sager af seksuel karakter, så kan du meget vel være blevet blokeret.

Største parten af thaipigerne gider ikke svarer på disse forespørgsler via SMS, og heller ikke "udpenslende svar" i telefonen, på den måde holder de en mulighed åben til kunne afvise kundens ønsker, såfremt de måtte have lyst/brug for det.

Hvis ikke det forholder sig som ovenstående er der ikke andet end at væbne dig med tålmod.

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, for 22 timer siden:

Hvis og såfremt at du har SKREVET og spurgt ind til en masse ting og sager af seksuel karakter, så kan du meget vel være blevet blokeret.

Største parten af thaipigerne gider ikke svarer på disse forespørgsler via SMS, og heller ikke "udpenslende svar" i telefonen, på den måde holder de en mulighed åben til kunne afvise kundens ønsker, såfremt de måtte have lyst/brug for det.

Hvis ikke det forholder sig som ovenstående er der ikke andet end at væbne dig med tålmod.

Jeg kan godt følge dig, men jeg har aldrig haft taget kontakt til Lisa før, da jeg aldrig har set noget i Vanløse der lige sagde mig noget. Så fandt jeg Candy som jeg har haft gode oplevelser med og tog kontakt. Spurgte bare om Candy var ledig. Aldrig fået et svar :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...