Guest Chimo Skrevet 18. Februar, 2022 Er der nogen der ved om der er startet noget nyt på copenhagen sauna clubs adresse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 18. Februar, 2022 Ved ikke. Men det må være Københavns ældste massage/sauna/bordel klub. Den er mindst 50 år gammel. Husker den fra mine unge dage.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 21. Februar, 2022 Arh for 50 år siden var det en radio TV reperatør med lille butik før den busines var det en bagerforretning efter TV epoken kom CSC jeg Tor det var i medio firserne så 40 år omkring blev det til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 21. Februar, 2022 Iflg. https://datacvr.virk.dk/ er klubben stadig aktiv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 977 Skrevet 22. Februar, 2022 Huset var til salg gennem EDC erhverv for nogle mdr siden…. Om det blev solgt eller om det stadig er til salg skal jeg ikke kunnet sige… Har desværre heller aldrig været derinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 22. Februar, 2022 Kubrick skrev, for 7 timer siden: Huset var til salg gennem EDC erhverv for nogle mdr siden…. Om det blev solgt eller om det stadig er til salg skal jeg ikke kunnet sige… Har desværre heller aldrig været derinde Det blev solgt i april måned sidste år for 5 mill. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6993 Skrevet 23. Februar, 2022 (edited) Default User skrev, den 18.2.2022 at 20:44: Ved ikke. Men det må være Københavns ældste massage/sauna/bordel klub. Den er mindst 50 år gammel. Husker den fra mine unge dage.. Kære Default User Nu ved jeg ikke om vi "husker ens" og om det er samme sauna club vi snakker om. Hvis det er den der lå på Tuborgvej som jeg besøgte i 2003 så hed den vistnok Copenhagen Sauna Club. Den besøgte jeg også i mine unge dage første gang som har været i 1973 hvor den hed International Sauna Club og dengang lå den på Nygade på Strøget. Når jeg går på Strøget kigger jeg altid op på 1. sal, og lidt længere ned ad Strøget på Vimmelskaftet lå bordellet Studio Marlene også her kigger jeg også op på 1. sal - - - begge steder mindes jeg al det frække fisse jeg fik. Begge steder skulle man være medlem. Begge steder "drevet" af bagmanden Svend Thevis, der stod bag al råddenskab i Københavns betændte underverden. Begge steder lukket i forbindelse med politirazzia i 74 eller 75. Den kvindelige leder af Studio Marlene blev dømt for både rufferi og for at have beskæftiget en kun 16 årig pige som massagepige (GP) Tilbage til dengang i 2003 i Copenhagen Sauna Club på Tuborgvej blev jeg præsenteret for 4 værtinder, - 3 meget unge piger og 1 voksen kvinde +50. jeg valgte hende den voksne kvinde, fordi jeg altid har det bedst med en fisse der godt og "grundigt tilredet, brugt og slidt". Efter vores fælles bad og tilbage i værelset får vi snakket om stedet og i løbet af snakken viser det sig, at hun i sine unge dage havde arbejdet på International Sauna Club på Strøget. Med hendes alder +50 og det at vi begge huskede Nygade, stedet og dets indretning gør at jeg tror hun dels taler sandt og det er samme sted vi snakkede om. Mener at Copenhagen Sauna Club på Tuborgvej lukkede på et tidspunkt i årene op til 2010. Om det så flyttede til Vanløse på Slotherrensvej ved jeg ikke. Prøvede du dengang nogle af pigerne i Studio Marlene? Mange hilsner Nye tider Det var jo også dengang i 2003 lidt frækt at tænke på, at vi måske dengang i 1973 i vores unge alder bollede, og vi kan meget vel være lige gamle 21 år. 30 års senere ligger hun sig på ryggen og spreder ben for mig og vi boller igen. En voksen moden flot og velplejet kvinde - - jeg kan stadig huske og se hende for mig her 19 år senere. Redigeret 23. Februar, 2022 af Nye tider 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 23. Februar, 2022 Hej Nye tider (og andre der læser med) Jeg har i primo 90 erne være i en saunaclub på Tuborgvej den hed VIP Club, i mediofirserne kom jeg lidt på Copenhagen Sauna Club, og kom der også frem til 1994, om der på Tuborgvej har være flere “bade anstalter” ved jeg ikke, eller om der har været navneskift ved jegvheller ikke. Ak ja hyggestedet på Strøget vækker dejlige minder og jeg vidste sgu ikke at Svende mand og Snotten (Stig) holdt så unge piger i dag er jeg glad for at jeg dengang var glad for de 30/35 årige (og fik nogle erfaringer og heksetrick) jwg ikke ville have fået uden disse besøg og som min kone kæreste har profiteret af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 23. Februar, 2022 (edited) Bødlen skrev, 1 time siden: og som min kone kæreste har profiteret af profiteret ligefrem?? Well done Redigeret 23. Februar, 2022 af tvr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 23. Februar, 2022 tvr skrev, for 1 time siden: profiteret ligefrem?? Well done Ja vi fik et bedre og mere varieret sexliv efter mine besøg. Jeg tror mange ægteskabers sexliv vil blive “vitsliseret” hvis begge parter henter inspiration uden for ægteskabet og som mand er en sød GP en fin løsning og for en kvinde der ikke gider at lade sig score ker en gigolo en fin løsning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 23. Februar, 2022 Bødlen skrev, for 31 minutter siden: Ja vi fik et bedre og mere varieret sexliv efter mine besøg. Jeg tror mange ægteskabers sexliv vil blive “vitsliseret” hvis begge parter henter inspiration uden for ægteskabet og som mand er en sød GP en fin løsning og for en kvinde der ikke gider at lade sig score ker en gigolo en fin løsning. Jeg er ikke uenig. Det var bare formuleringen om at hun profiterede...... som om kone/kæreste tjente penge på at du havde lært nogle tricks..... det syntes jeg lød lidt sjovt.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr. Børgesen 97 Skrevet 24. Februar, 2022 @Nye tider Jeg kender ikke de adresser du nævner, men den CopenhagenSaunaClub jeg kom på i min ungdom lå på Ålekistevej. https://www.eroguide.dk/massageklinikker/copenhagensaunaclub/ Trådstarter skriver desværre ikke hvilken adresse han tænker på... ?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 24. Februar, 2022 tvr skrev, for 14 timer siden: Jeg er ikke uenig. Det var bare formuleringen om at hun profiterede...... som om kone/kæreste tjente penge på at du havde lært nogle tricks..... det syntes jeg lød lidt sjovt.... Profitering er vel - Og i alt fald i min opfattelse, bredere end blot kapital, men mere “får en masse godt” nice dag til dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 24. Februar, 2022 Bødlen skrev, for 32 minutter siden: Profitering er vel - Og i alt fald i min opfattelse, bredere end blot kapital, men mere “får en masse godt” nice dag til dig. Du har jo ret. Min første indskydelse var bare ikke at læse det sådan. Men jeg kan godt se det var det du mente. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 24. Februar, 2022 Hr. Børgesen skrev, for 19 timer siden: @Nye tider Trådstarter skriver desværre ikke hvilken adresse han tænker på... ?? Det er vel heller ikke nødvendigt? Der er kun et sted, der kan være tale om, og det er det, der var på Ålekistevej. Stedet på Tuborgvej hed jo noget andet ... Og ja, det er desværre lukket nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr. Børgesen 97 Skrevet 24. Februar, 2022 @Dinosdk69 Det er da netop nødvendigt, da det ikke er alle der ved hvor det lå. Så kunne det jo være, at Tuborgvej, Nygade, Vimmelskaftet mv. ikke blev blandet ind i tråden. Med venlig hilsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 25. Februar, 2022 Dinosdk69 skrev, for 12 timer siden: Det er vel heller ikke nødvendigt? Der er kun et sted, der kan være tale om, og det er det, der var på Ålekistevej. Stedet på Tuborgvej hed jo noget andet ... Og ja, det er desværre lukket nu Stedet på Ålekistevej hed(der) Copenhagen saunaclub Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 1. Marts, 2022 Hr. Børgesen skrev, den 24.2.2022 at 23:14: @Dinosdk69 Det er da netop nødvendigt, da det ikke er alle der ved hvor det lå. Så kunne det jo være, at Tuborgvej, Nygade, Vimmelskaftet mv. ikke blev blandet ind i tråden. Med venlig hilsen. Men nu spørger trådstarter jo: "Er der nogen, der ved" Og ikke: "Er der nogen, der der IKKE ved noget, men bare gætter" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 1. Marts, 2022 Arne Jensen skrev, den 25.2.2022 at 10:46: Stedet på Ålekistevej hed(der) Copenhagen saunaclub Præcis! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EnFyrFraKBH 84 Skrevet 5. August, 2024 Da jeg efterhånden må antage at Copenhagen Sauna Club officielt er lukket melder et nyt spørgsmål sig. Er der pt. andre lignende klubber i DK? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 6. August, 2024 EnFyrFraKBH skrev, for 10 timer siden: Da jeg efterhånden må antage at Copenhagen Sauna Club officielt er lukket melder et nyt spørgsmål sig. Er der pt. andre lignende klubber i DK? Nej.. Vi er flere der savner stedet så hvis du kender en investorer så sender du ham bare min vej.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EnFyrFraKBH 84 Skrevet 8. August, 2024 @JenniferRomantica Tror jeg skal skaffe mig nogle rigere venner, så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg