Lady Cherie 5801 Skrevet 12. September, 2013 Ved ikke om det er min puter eller forbindelse, men kører eroguide ikke utroligt langsom pt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 12. September, 2013 Ved ikke om det er min puter eller forbindelse, men kører eroguide ikke utroligt langsom pt? det er EG, der er langsom... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. September, 2013 Der skulle vel aldrig være en lille storm på siden, nu den seneste storm er ovre :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. September, 2013 Her kører det hele perfekt, hurtigt og uden hakkende responstider. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. September, 2013 Her kører det hele perfekt, hurtigt og uden hakkende responstider. Ja den kører som normalt igen. Lad os håbe det holder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. September, 2013 Jeg havde store problemer imorges, en nu kører alt fint Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 12. September, 2013 Hej igen Nu kører den perfekt igen: :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg