Hop til indhold
Guest SexHunter

Pernille.2.hot

Recommended Posts

Guest SexHunter

Jeg har tidligere omtalt negativ omkring Perniller.2.hot , pga. hun ikke var særlig "venlig" over for en ven/kollega

Men har fået at vide, at de to har fået løst konflikten og det det skulle være blevet godt igen og Pernille har overholdt sine aftaler imellem dem.

Så derfor trække jeg udtalelserne tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SexHunter

Fik ydeligere at vide, at de 2 steder, hvor hun "arbejder ud fra". Er nemt at komme ubemærket til og fra,

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du valgte simpelthen at skrive at "Hørt/læst at flere ikke har haft gode erfaringer hos hende" fordi en ven fortalte dig, at han havde en dårlig oplevelse.

At du så trækker din udtalelse som 3.mand tilbage, fordi handlen er gået tilbage, det lyder altså pænt ufint. Måske du skulle bede din ven om at melde sig ind her, så vi kan få den rigtige historie bag.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SexHunter

@Harran Han gider ikke at bruge tid på denne side, i det man ikke ved hvem der anmelder.
Enten er det:

- alfonsen af damen
- GP'en som laver en anmeldse

- eller andet.

Der var en hændelse for lang tid siden, hvor den "troværdig" anmelder, blev afsløret en en polsk GP, sort på hvidt. Det er grunden til at han ikke er oprette.

Hvor jeg som uvildig person gerne vil skrive en bemærkning omkring en GP'er som behandler en klientet dårlig, som andre gør op denne side/forum.

Skriver også, som ingen andre, at tingene er blevet bragt iorden igen imellem GP og klient. Det er hvad jeg synes at GP fortjener, og dermed også at lukke tråden.

Men måske skulle klienter bare "tie stille" og lade være med at anmelde GP'er ?

@Canelo Saul Alvarez Nej det har jeg ikke. det har kammeraten.

Redigeret af SexHunter
manglende tekst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SexHunter

@Haimorrhoides Jeg ved ikke helt hvad du vil sige, med den henvisning til det musik.

Jeg fortolker der som, at du mangler en GP'er til at bruge din fløjte, så godt som hun kan sin eller ?

Informationerne omkring hende er delt videre og ikke mere at sige til det.

Redigeret af SexHunter
tekst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...