Guest Mis4 Skrevet 17. Februar, 2022 Seneste indlæg 12/12 og senest online 5/2. Det ligner ham ikke. Er der hændt noget jeg har overset? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 17. Februar, 2022 Mis4 skrev, for 15 minutter siden: Seneste indlæg 12/12 og senest online 5/2. Det ligner ham ikke. Er der hændt noget jeg har overset? Jeg håber forklaringen er at han fyrer sin pensionsopsparing af på en stribe FKKer i Tyskland, og at han nyder livet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2260 Skrevet 17. Februar, 2022 Han er vel taget på Eroguide-fri tur til Thailand. Her har han fundet en lille thaigodte, der nu er ved at tømme hans punge!!!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. Februar, 2022 Mon ikke han har fået karantæne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pollerik 136 Skrevet 17. Februar, 2022 Ja - han er meget savnet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14462 Skrevet 17. Februar, 2022 Aarhuselsker skrev, for 32 minutter siden: Mon ikke han har fået karantæne Præcis. En lang en af slagsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers500 191 Skrevet 17. Februar, 2022 Er der nogen som husker Blomstermanden fra Venuslogen? Han var også et frisk pust i mængden af anmeldelser, en rigtig charmør der forkælede pigerne med chokolade og blomster ved hvert møde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 17. Februar, 2022 Randers500 skrev, for 13 minutter siden: Er der nogen som husker Blomstermanden fra Venuslogen? Han var også et frisk pust i mængden af anmeldelser, en rigtig charmør der forkælede pigerne med chokolade og blomster ved hvert møde. Ja , kan jeg og han er medlem her https://www.eroguide.dk/forum/profile/9585-blomstermanden/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 596 Skrevet 17. Februar, 2022 Randers500 skrev, for 42 minutter siden: Er der nogen som husker Blomstermanden fra Venuslogen? Han var også et frisk pust i mængden af anmeldelser, en rigtig charmør der forkælede pigerne med chokolade og blomster ved hvert møde. Kender dem begge men længe siden jeg har skrevet med blomsterstanden... han hygger nok i Thailand 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 18. Februar, 2022 Ja rejse er savnet ligeså er blomstermanden…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 18. Februar, 2022 Liv skrev, for 12 timer siden: Præcis. En lang en af slagsen. Hvad har han da lavet? Han plejer da ikke at være kontroversiel, men venlig og upolemisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191998 Skrevet 18. Februar, 2022 Mesterjacob skrev, for 7 minutter siden: Hvad har han da lavet? Han plejer da ikke at være kontroversiel, men venlig og upolemisk. Det ved jeg ikke for et år siden tordenede han imod billedtråde. Jeg var da lige ved at forlade EG. Så han kunne også Rase! (sammen med Nemtøs) Nu har jeg været på syge orlov og fundet ud af at man kan godt undvære EG. Jeg savner som i savner CAGE. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14462 Skrevet 18. Februar, 2022 Rejse har lagt en besked i Skurvognen. Og en mailadresse, man kan skrive til ham på, hvis nogen ønsker kontakt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 20. Februar, 2022 Randers500 skrev, den 17.2.2022 at 23:18: Er der nogen som husker Blomstermanden fra Venuslogen? Han var også et frisk pust i mængden af anmeldelser, en rigtig charmør der forkælede pigerne med chokolade og blomster ved hvert møde. Ja du kan tro jeg husker den gode mand. Har mødt ham mange gange i 00’erne. Sidst kontakt for 3-4 år siden. Dengang havde han det godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 20. Februar, 2022 Bødlen skrev, for 7 minutter siden: ? Skurvognen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 21. Februar, 2022 Han var da ellers en respekteret bruger. Kommer han igen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pollerik 136 Skrevet 21. Februar, 2022 Håber bestemt han kommer igen. Han har fået en lang karantæne men for hvad??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 21. Februar, 2022 Pollerik skrev, for 59 minutter siden: Håber bestemt han kommer igen. Han har fået en lang karantæne men for hvad??? Ja for hvad egentlig? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 10045 Skrevet 21. Februar, 2022 Jeg har anmeldt tråden. Jeg håber at Rejse kommer tilbage, men indtil da føler jeg lidt at der bliver gået bag om ryggen på ham. Jeg synes ikke vi skal snakke om en bruger der ikke selv kan give igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 21. Februar, 2022 Lauersen skrev, for 5 minutter siden: Jeg har anmeldt tråden. Jeg håber at Rejse kommer tilbage, men indtil da føler jeg lidt at der bliver gået bag om ryggen på ham. Jeg synes ikke vi skal snakke om en bruger der ikke selv kan give igen. Det mest fornuftige indlæg i denne tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pollerik 136 Skrevet 21. Februar, 2022 Anmeldt tråden. Det blev vi så ikke meget klogere af. Det ville da være rart at vide så vi andre ikke laver samme fejl. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14462 Skrevet 21. Februar, 2022 Lauersen skrev, for 2 timer siden: Jeg har anmeldt tråden. Jeg håber at Rejse kommer tilbage, men indtil da føler jeg lidt at der bliver gået bag om ryggen på ham. Jeg synes ikke vi skal snakke om en bruger der ikke selv kan give igen. Jeg har skrevet med Rejse og han har som sagt lagt en hilsen til jer i Skurvognen og en mail til kontakt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2260 Skrevet 21. Februar, 2022 Jeg synes ikke at tråden skal slettes. Der er jo ingen kontroversielle kommentarer i tråden. Til gengæld mener jeg, at vi bør slutte tråden nu. Så vil jeg ønske @Rejsenetværk alt mulig held og lykke. Vi "ses" forhåbentlig snart igen. Oven over alt skinner Moder Sol. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg