lotus 45 Skrevet 17. Februar, 2022 Er der nogen herinde der ved om der findes en sød Thai Kvinde/pige i "dværg" størrelse i midt - øst - sydjylland: Evt Vest Fyn. Drømmer em en meget lille størrelse med gode evner. Ser frem til jeres forslag. Mvh. Lotus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 551 Skrevet 17. Februar, 2022 (edited) lotus skrev, for 3 timer siden: Er der nogen herinde der ved om der findes en sød Thai Kvinde/pige i "dværg" størrelse i midt - øst - sydjylland: Evt Vest Fyn. Drømmer em en meget lille størrelse med gode evner. Ser frem til jeres forslag. Mvh. Lotus Sweet Paula - Eroguide.dk Ved godt hun ikke er Thai, men størrelsen opfylder hun. Jeg har desværre ikke været der endnu men hun står klart på min liste. hvis du besøger hende må du gerne lige give lyd ellers er der i KBH et par miniputter på 140 og 136 dog heller ej thai Xtra Petite Clea og Mia - Anmeldelser af piger og klinikker på Sjælland og København - Eroguide.dk Redigeret 17. Februar, 2022 af skunken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lotus 45 Skrevet 18. Februar, 2022 skunken skrev, for 10 timer siden: Sweet Paula - Eroguide.dk Ved godt hun ikke er Thai, men størrelsen opfylder hun. Jeg har desværre ikke været der endnu men hun står klart på min liste. hvis du besøger hende må du gerne lige give lyd ellers er der i KBH et par miniputter på 140 og 136 dog heller ej thai Xtra Petite Clea og Mia - Anmeldelser af piger og klinikker på Sjælland og København - Eroguide.dk tak for oplysningen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg