Pmax 2 Skrevet 17. Februar, 2022 Hej med jer. Jeg er kommet i kontakt med en fra SD, og samtidig er jeg faldet over en annonce fra AL, og har en mistanke om at det er den samme pige. I og for sig gør det ikke det store, at pigen er aktiv begge steder, men ud fra billederne og beskrivelsen på AL, er det ikke en jeg vil besøge. Er der nogen der har erfaring med denne pige - om det er den samme, og evt. om man skal holde sig væk. Sexisofie Helsingør på AL - https://annoncelight.dk/showad/298642 Sofiepigen123 på SD - https://sugardaters.com/da/profile/7DzM55B6oY På forhånd tak for svar /Pmax Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kommeraltid 8 Skrevet 17. Februar, 2022 Godt hjemmearbejde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 123 Skrevet 30. April, 2022 Og væk var hun fra AL - jeg havde ellers godt ville besøge hende skrev men fik ikke svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 598 Skrevet 1. Maj, 2022 Hun har annonceret i en del år efterhånden. Jeg har besøgt hende et par gange. Senest for 6 år siden. Dengang var hun slank. Det er hun ikke så vidt jeg kan se på hendes billeder. Jeg fandt dengang ud af hun muligvis har en form for psykisk lidelse der gør hun laver eller har lavet selv skade. Hvordan hun har det nu ved jeg ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas28 191 Skrevet 1. Maj, 2022 Er hun mon samme pige jeg kommunikerede med en del år siden der oplyste en adresse til at besøge hende et sted i Nordsjælland, men når jeg kiggede på streetview for at planlægge parkerings muligheder så var det en form for behandlingshjem. Hun oplyste desuden at man skulle kravle igennem et vindue når man besøgte hende. Det var lutter Red Flags. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 598 Skrevet 2. Maj, 2022 Det er lige netop hende. Jeg opdagede det bare først efter jeg havde knaldet hende. Dengang troede jeg var der var et kollegie. Men fandt efterfølgende ud af det var noget andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperh6 23 Skrevet 20. Juli, 2022 Hejsa. Kan se at hun er aktiv igen/stadig. Nogen der har besøgt hende for nylig, overvejer kraftigt et besøg. Synes hun ser temmelig lækker ud. Jesper 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Juice 1 Skrevet 20. August, 2022 Hun er til at træffe i Holte nu i lejet lejlighed https://annoncelight.dk/showad/347574 Besøgte hende for ca. 4 uger siden andet sted nær Holte Samme tema: Knep uden gummi, i begge huller og kom hvor du vil Hun fortalte at de fleste gjorde det uden og muligt at aftale, hun ikke vasker/skyller sig. Så hun var godt klisteret da jeg besøgte hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 537 Skrevet 20. August, 2022 Måske vi skulle tage er mini GB, hvor vi kunne tage hende lidt på skift? Kunne der være interesse i det? Skriv gerne PB hvis du har interesse, så vil jeg gerne prøve arrangere noget. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnP 22 Skrevet 8. September, 2022 Juice skrev, den 20.8.2022 at 10:39: Hun er til at træffe i Holte nu i lejet lejlighed https://annoncelight.dk/showad/347574 Besøgte hende for ca. 4 uger siden andet sted nær Holte Samme tema: Knep uden gummi, i begge huller og kom hvor du vil Hun fortalte at de fleste gjorde det uden og muligt at aftale, hun ikke vasker/skyller sig. Så hun var godt klisteret da jeg besøgte hende Er der nogen der kan beskrive hendes ansigt. Er hun køn? Kroppen viser hun jo fint frem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 537 Skrevet 3. April, 2023 BrandmandSam skrev, den 20.8.2022 at 16:23: Måske vi skulle tage er mini GB, hvor vi kunne tage hende lidt på skift? Kunne der være interesse i det? Skriv gerne PB hvis du har interesse, så vil jeg gerne prøve arrangere noget. Vi kom aldrig rigtigt i mål med denne her. Fik aftalt med Sofie vi kan komme 5-6 gutter i 1 time og bruge hende - 1.000 pr. Mand. Jeg er frisk på at koordinere en aftale - gerne i dagtimerne - hvis der et interesserede? Skriv gerne i tråden, men send en PB, det er nemmere at overskue der. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg