Hop til indhold

Recommended Posts

Hej så er jeg igen i Sønderjylland for at arbejde.. Men det hele skal ikke gå op i arbejde så jeg kørte en tur forbi på Sønderborgvej 7 i Kruså og fik en god gang massage og en håndtrold. Mutter var i fin form og vi fik ordnet verdens situationen jeg skal besøge hende inden jeg tager hjem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

De sidste gange jeg har været forbi har hun haft for kraftige tømremænd, så jeg hilste bare på, og daffede igen... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 10 timer siden:

De sidste gange jeg har været forbi har hun haft for kraftige tømremænd, så jeg hilste bare på, og daffede igen... 

Det har jeg ikke oplevet med jeg kommer ikke så tit. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej så var jeg forbi Sønderborgvej 7 Kruså igen fik god massage hun havde ingen tømmermænd eller var fuld. Så nu er jeg på vej hjem 2 timer kørsel der går nok et par måneder inden jeg kommer til Sønderjylland igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Petermann skrev, for 4 timer siden:

Hej så var jeg forbi Sønderborgvej 7 Kruså igen fik god massage hun havde ingen tømmermænd eller var fuld. Så nu er jeg på vej hjem 2 timer kørsel der går nok et par måneder inden jeg kommer til Sønderjylland igen. 

Hvad er priserne hos hende. Tror jeg må forbi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, den 17.2.2022 at 00:03:

Hej der er nogle som tager vin og spiritus med til hende så er man selv skuld at hun drikker og er fuld. Jeg har kendt hinde i 8 år og aldrig oplevet at hun har været fuld. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Petermann skrev, for 8 timer siden:

Hej der er nogle som tager vin og spiritus med til hende så er man selv skuld at hun drikker og er fuld. Jeg har kendt hinde i 8 år og aldrig oplevet at hun har været fuld. 

Helt ærligt jeg har kendt hende fra hun kom til danmark fra sverige og det var omkring 2011. Hun drikker dagligt -og det ligger hun helle ikke skjul på, men hun kan stadigvæk give service til sine gæster -men jeg har også oplevet det modsatte. Jeg er en slags "ven" med hende, og har hjulpet hende meget i starten med at indrette sig i huset osv. Det er dog svært for hende jeg ikke drikker -på en måde provokere jeg hendes dårlig samvittighed over at drikke som hun gør. Ting er ikke altid som man tror eller de ser ud...;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...