Hop til indhold
Nickhej

Maja 45 terndrup frodig nymfo

Recommended Posts

lystsejleren9k skrev, for 5 timer siden:

Dog ikke mange anbefalinger af hende

Jeg har besøgt hende et par gange, hendes krop tænder mig ikke, men kæft hun sutter, nærmest som en spædkalv, jeg måtte stoppe hende flere, bare ligge der og ælte hendes store bryster og få suget alt ud, det er dejligt.

knus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, den 23.3.2022 at 20:07:

Jeg har besøgt hende et par gange, hendes krop tænder mig ikke, men kæft hun sutter, nærmest som en spædkalv, jeg måtte stoppe hende flere, bare ligge der og ælte hendes store bryster og få suget alt ud, det er dejligt.

knus

Tak Serviceboy. Kan godt høre jeg selv bliver nød til at besøge hende. Så hører I hvad jeg synes om hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg besøgt Maja. Synes hun ser bedre ud end på billederne. Lækker pige hvis man er til store bløde brystet med store stive brystvorter der bare indbyder til at blive suttet på. BJ som en drøm, bestemt ikke noget at klage over. Kom dog alt for tidlig da hun først gik i gang. Kommer helt sikker igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
lystsejleren9k skrev, den 29.3.2022 at 09:32:

Så fik jeg besøgt Maja. Synes hun ser bedre ud end på billederne. Lækker pige hvis man er til store bløde brystet med store stive brystvorter der bare indbyder til at blive suttet på. BJ som en drøm, bestemt ikke noget at klage over. Kom dog alt for tidlig da hun først gik i gang. Kommer helt sikker igen. 

Det var præcist det jeg advarede mod,hun sutter og sluger som en spædkalv,og så sammen med  de store bryster,er det svært og holde igen

knus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 14 timer siden:

Det var præcist det jeg advarede mod,hun sutter og sluger som en spædkalv,og så sammen med  de store bryster,er det svært og holde igen

knus

Ja du havde fuldstændig ret. De store bryster gør det svært at holde igen. Må snart besøge hende igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...