Nickhej 0 Skrevet 16. Februar, 2022 Hej ville bare lige høre om der er nogle der har været forbi Maja. https://annoncelight.dk/showad/333530 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 702 Skrevet 16. Februar, 2022 Nickhej skrev, for 14 minutter siden: Hej ville bare lige høre om der er nogle der har været forbi Maja. https://annoncelight.dk/showad/333530 Jeg har besøgt hende et gange og har anmeldt hende go fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystsejleren9k 30 Skrevet 17. Marts, 2022 Hvor er din anmeldelse? Er hun et besøg værd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mads has Nuts 20 Skrevet 17. Marts, 2022 sand skrev, for 21 minutter siden: Are photos real? desværre ja 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystsejleren9k 30 Skrevet 22. Marts, 2022 Er hun et besøg værd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystsejleren9k 30 Skrevet 23. Marts, 2022 Er der ikke nogen der har besøgt Maja i Terndrup som kan give en anbefaling? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1490 Skrevet 23. Marts, 2022 lystsejleren9k skrev, for 4 timer siden: Er der ikke nogen der har besøgt Maja i Terndrup som kan give en anbefaling? Hvis du prøver søgefunktionen, så kommer der da lidt frem Viser resultater for 'Terndrup'. - Eroguide.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystsejleren9k 30 Skrevet 23. Marts, 2022 Tak for info, Julius Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystsejleren9k 30 Skrevet 23. Marts, 2022 Dog ikke mange anbefalinger af hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 23. Marts, 2022 Ta en for holdet og lad os høre om det er en køretur vær 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 702 Skrevet 23. Marts, 2022 lystsejleren9k skrev, for 5 timer siden: Dog ikke mange anbefalinger af hende Jeg har besøgt hende et par gange, hendes krop tænder mig ikke, men kæft hun sutter, nærmest som en spædkalv, jeg måtte stoppe hende flere, bare ligge der og ælte hendes store bryster og få suget alt ud, det er dejligt. knus 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystsejleren9k 30 Skrevet 25. Marts, 2022 Servciesboy skrev, den 23.3.2022 at 20:07: Jeg har besøgt hende et par gange, hendes krop tænder mig ikke, men kæft hun sutter, nærmest som en spædkalv, jeg måtte stoppe hende flere, bare ligge der og ælte hendes store bryster og få suget alt ud, det er dejligt. knus Tak Serviceboy. Kan godt høre jeg selv bliver nød til at besøge hende. Så hører I hvad jeg synes om hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystsejleren9k 30 Skrevet 25. Marts, 2022 Bosse1910 skrev, den 23.3.2022 at 15:10: Ta en for holdet og lad os høre om det er en køretur vær Det gør jeg, så hører I nærmere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystsejleren9k 30 Skrevet 29. Marts, 2022 Så fik jeg besøgt Maja. Synes hun ser bedre ud end på billederne. Lækker pige hvis man er til store bløde brystet med store stive brystvorter der bare indbyder til at blive suttet på. BJ som en drøm, bestemt ikke noget at klage over. Kom dog alt for tidlig da hun først gik i gang. Kommer helt sikker igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 702 Skrevet 30. Marts, 2022 lystsejleren9k skrev, den 29.3.2022 at 09:32: Så fik jeg besøgt Maja. Synes hun ser bedre ud end på billederne. Lækker pige hvis man er til store bløde brystet med store stive brystvorter der bare indbyder til at blive suttet på. BJ som en drøm, bestemt ikke noget at klage over. Kom dog alt for tidlig da hun først gik i gang. Kommer helt sikker igen. Det var præcist det jeg advarede mod,hun sutter og sluger som en spædkalv,og så sammen med de store bryster,er det svært og holde igen knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystsejleren9k 30 Skrevet 31. Marts, 2022 Servciesboy skrev, for 14 timer siden: Det var præcist det jeg advarede mod,hun sutter og sluger som en spædkalv,og så sammen med de store bryster,er det svært og holde igen knus Ja du havde fuldstændig ret. De store bryster gør det svært at holde igen. Må snart besøge hende igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystsejleren9k 30 Skrevet 11. Maj, 2022 Besøgte hende igen. Skøn kvinde hvis man er til store bryster. Klart anbefalelsesværdig, sød og smilende og man går derfra med et smil om munden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg