Hop til indhold

To skønne uger med Victoria Da Vinci

Featured Replies

Skrevet

Ord. 

De kan en masse dumt, men også noget ganske særligt, når afsenderen vil noget positivt med dem.Ord trives bedst, når de får lov til at optræde i velskrevne sætninger på papir eller i korte, pirrende beskeder på sms. Ord kan flytte det, der øjeblikket forinden syntes helt umuligt. Politisk, litterært, gastronomisk, erotisk.

De kan skabe helt nye verdener, og en sådan gik jeg ind i for l4 dage siden sammen med Victoria Da Vinci, som man kan møde hos Pussy Galores i Hellerup hver anden lørdag. Det var nærmest held i uheld med os. Optakten blev nemlig lidt bøvlet, uden at gå i detaljer, men vi kom over det, og fra da af havde vi langdistance-sex, en disciplin som Victoria både viste sig at være meget modtagelig overfor og desuden en sand mester i. Så søde og pirrende var ordene, og de fantasier som vi fortalte hinanden om, at jeg kunne mærke hende helt tæt på mig i de to uger, der gik før vores møde forleden.

Og tænk. Da jeg rakte Victoria det skænkede glas med ægte fransk Champagne i og så hende i øjnene for første gang i det hyggelige rum hos Pussy Galores, mærkede hendes kys og forsigtigt lod mine hænder gå på opdagelse, ja så var hun præcis, som min livlige fantasi havde lovet mig. Så sød, sensuel, feminin, humørfyldt, rap i replikken og nærmest koket med et lidt gammeldags udtryk, at jeg helt glemte, at hun ikke var en ny kæreste. 

Jeg faldt også for hendes særlige blik. Der var et glimt derinde i de mørke signorina-øjne, som signalerede lyst til at lege, villighed til at give sig hen og måske udleve et par af de frække fantasier. Hvorfor ikke?

Og det gjorde vi. Let, ukompliceret, grænseoverskridende, et lille frirum i universet, hvor vi var helt alene og hvorfra ingen hemmeligheder siver ud.

Grazie signorina Da Vinci. Kys og på gensyn fra Mr. Sensual

Skrevet

Så er du tilbage @Mr. Sensual med ord og denne gang sammenfattet til en god fortælling og inspiration. Godt at høre at i havde et romantisk møde hos PG  :) 

Skrevet
100% Gavtyv skrev, for 8 minutter siden:

Så er du tilbage @Mr. Sensual med ord og denne gang sammenfattet til en god fortælling og inspiration. Godt at høre at i havde et romantisk møde hos PG  :) 

Tak for din gode hilsen fra Mr. Sensual

Skrevet

Ananas i egen juice & Følsom Fluffer

Jeg er vild med det! Tak :)

Skrevet

God og solid anmeldelse det må jeg sige, du formår at skrive en vildt god anmeldelse. Sober tone og Det hele, mange tak for den fine anmeldelse.

Skrevet
Pinkman skrev, for 40 minutter siden:

Ananas i egen juice & Følsom Fluffer

Jeg er vild med det! Tak :)

Tak til dig. Jeg har vist aldrig fået så original og billedrig en anmeldelse før.

Skrevet
N10Ah skrev, for 38 minutter siden:

God og solid anmeldelse det må jeg sige, du formår at skrive en vildt god anmeldelse. Sober tone og Det hele, mange tak for den fine anmeldelse.

Tak selv og mange hilsener fra Mr. Sensual

Skrevet
Mr. Sensual skrev, for 5 timer siden:

ægte fransk Champagne

Netop, ananas i egen juice fra en ægte verdensmand :D:D

Skrevet
GP_Nyder skrev, for 18 minutter siden:

Tak GP Nyder. Du har forstået. Også det imellem linjerne.

GP_Nyder skrev, for 18 minutter siden:

Skrevet

Det er så skønt med et møde hvor man virkelig kan mærke kemien, og det varmer mig at læse om det. Jeg tror du i din iver for at holde os andre væk fra din pige glemte et link, så nu kommer jeg lige og spolerer det:

https://70210026.dk/victoria-d

Skrevet
Lauersen skrev, for 3 minutter siden:

Det er så skønt med et møde hvor man virkelig kan mærke kemien, og det varmer mig at læse om det. Jeg tror du i din iver for at holde os andre væk fra din pige glemte et link, så nu kommer jeg lige og spolerer det:

https://70210026.dk/victoria-d

Pokkers også!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.