Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle

hermed en kort anmelselde af mit beøsg hos Mille

https://www.episkm.com/

Mille er en stovt sønderjyde på ca. 50. Rund og smilende. Intet sexet ved hende overhoved. Men hun er sød.

Stedet var en klink i NV. Pænt, rent, god briks. 

Hun var imødekommende. Jeg havde bestilt 2 timers massage. Der gik 45 min med snak om alt mellem himmel og jord - det skal være meget opmærksom på. Det kostede så lige det samme at tale med hende i 45 min, som et besøg hos en terapeut. Mille er rar at være sammen med. Jeg fik hele hendes livshistorie, hvilket måske var lige i overkanten. 

Derefter en 'episk' massage som jeg må sige jeg har fået bedre ca. 10 forskellige steder. Det er altid et problem at kalde noget episk. Det bygger forventinger op, der kan være svære at leve op til. Det var i praksis et 75 min langt håndjob. Mille gjorde alt hun kunne. Jeg kan ikke sætte en finger på hendes iver. Men teknikken var ganske enkelt for banal. Måske er det bare mig, men det var den samme manøvre, igen og igen. Det var rart , men lagt fra episk. 

Var det 2200 kr værd. Nej

Er Mille sød og service minded, ja. 

Kommer jeg igen; nej

Wranglerman

Del dette indlæg

Link til indlæg

-Jeg har ik prøvet episk massage -men tantra -med samme fornemmelse -og skulle også havde betalt 2200kr. -men efter 1½ time blev vi enig om at stoppe -da jeg ikke måtte noget uden at modtag -og hun slog mig på maven flere gange med flad hånd og sagde "slap af" "slap nu af" "kom nu" -det blev vi trætte af og jeg fik 300kr. for at smutte en ½time før tiden... hvilket jeg gjorde med glæde...;-) hun gjorde den samme bevægelse igen og igen -så blidt jeg ikke følte noget (lidt ligesom en flue der bare ikke vil forsvinde agtig!)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Wranglerman skrev, for 2 timer siden:

Der gik 45 min med snak om alt mellem himmel og jord - det skal være meget opmærksom på.

Men hvem "styrede" det? Helt alvorligt mener jeg du bør overveje en klage. De skriver jo at det er 2 timer med olie, og det kan ikke være metaforisk, at samtalen gled som i olie, for der står at det er forkælelse af dit køn:

https://www.episkm.com/bookings-checkout/episk-maraton-guld-massage-4?referral=service_list_widget

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 15 timer siden:

Men hvem "styrede" det? Helt alvorligt mener jeg du bør overveje en klage. De skriver jo at det er 2 timer med olie, og det kan ikke være metaforisk, at samtalen gled som i olie, for der står at det er forkælelse af dit køn:

https://www.episkm.com/bookings-checkout/episk-maraton-guld-massage-4?referral=service_list_widget

Deraf min indlæg. Det var hverken episk eller 2 timer 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...