Hop til indhold
TommyHansen

Unge pigers fritidsinteresser - før sex og kærester begynder at fylde det hele

Recommended Posts

Jeg havde en skoleveninde, der både var pigespejder, ridepige og som spillede basketball.
Hun overkom alt dette samtidig med, at hun også havde fritidsarbejde som bagerjomfru og afløser i en anden butik.

Jeg undrer mig tit over den fantastiske energi, som de unge kvinder kan have en overgang efter konfirmationen.
Samtidig med, at de også passer deres skolearbejde og hjælper til med husholdningen hjemme hos forældrene, og måske også passer deres mindre søskende og besøger deres bedsteforældre.

Men tit er det, at hvis de kommer i gymnasiet, så er det ikke "cool" at tage på spejderlejr eller tage til rideskolen flere gange om ugen.
Så dropper de alt dette og går i stedet næsten kun op i tøj, byture og sex med kæresten.

Men nogle aktive piger kan sikkert finde plads og tid til at dyrke en hurtig gang sex, når de er på spejderture eller ude og ride i naturen.
Og så kan man jo stadig godt dyrke nogle af sine gamle interesser.

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det ikke en meget naturlig udvikling ? - Og den gælder vist også for drenge...

Da mine skolekammerater og jeg nåede de 14-15 år, blev der også mindre fodbold, basketball mv.

Men mere øl, knallerter og PIGER :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TommyHansen skrev, for 50 minutter siden:

Men nogle aktive piger kan sikkert finde plads og tid til at dyrke en hurtig gang sex, når de er på spejderture eller ude og ride i naturen.
Og så kan man jo stadig godt dyrke nogle af sine gamle interesser.

Jeg tror nu ikke at fritidsinteresser og sex er koblet sammwn.  Når man er seksuel aktiv, så prioritere man vel sex, og roder det nok ikke sammen med fritidsinteressererne. så sport og andre fritidsinteresser for sig og sex og andre sociale relationer for sig.

Iøvrigt kan drenge også nå meget udover skolen.   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr. Børgesen skrev, den 16.2.2022 at 15:05:

Er det ikke en meget naturlig udvikling ? - Og den gælder vist også for drenge...

Da mine skolekammerater og jeg nåede de 14-15 år, blev der også mindre fodbold, basketball mv.

Men mere øl, knallerter og PIGER :)

Jo idrætsforeninger mister mange af deres unge i ca den alder. Andre interesser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...