TommyHansen 2973 Skrevet 16. Februar, 2022 (edited) Jeg havde en skoleveninde, der både var pigespejder, ridepige og som spillede basketball. Hun overkom alt dette samtidig med, at hun også havde fritidsarbejde som bagerjomfru og afløser i en anden butik. Jeg undrer mig tit over den fantastiske energi, som de unge kvinder kan have en overgang efter konfirmationen. Samtidig med, at de også passer deres skolearbejde og hjælper til med husholdningen hjemme hos forældrene, og måske også passer deres mindre søskende og besøger deres bedsteforældre. Men tit er det, at hvis de kommer i gymnasiet, så er det ikke "cool" at tage på spejderlejr eller tage til rideskolen flere gange om ugen. Så dropper de alt dette og går i stedet næsten kun op i tøj, byture og sex med kæresten. Men nogle aktive piger kan sikkert finde plads og tid til at dyrke en hurtig gang sex, når de er på spejderture eller ude og ride i naturen. Og så kan man jo stadig godt dyrke nogle af sine gamle interesser. Redigeret 16. Februar, 2022 af TommyHansen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr. Børgesen 97 Skrevet 16. Februar, 2022 Er det ikke en meget naturlig udvikling ? - Og den gælder vist også for drenge... Da mine skolekammerater og jeg nåede de 14-15 år, blev der også mindre fodbold, basketball mv. Men mere øl, knallerter og PIGER 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9582 Skrevet 16. Februar, 2022 TommyHansen skrev, for 50 minutter siden: Men nogle aktive piger kan sikkert finde plads og tid til at dyrke en hurtig gang sex, når de er på spejderture eller ude og ride i naturen. Og så kan man jo stadig godt dyrke nogle af sine gamle interesser. Jeg tror nu ikke at fritidsinteresser og sex er koblet sammwn. Når man er seksuel aktiv, så prioritere man vel sex, og roder det nok ikke sammen med fritidsinteressererne. så sport og andre fritidsinteresser for sig og sex og andre sociale relationer for sig. Iøvrigt kan drenge også nå meget udover skolen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bib 54 Skrevet 21. Februar, 2022 Hr. Børgesen skrev, den 16.2.2022 at 15:05: Er det ikke en meget naturlig udvikling ? - Og den gælder vist også for drenge... Da mine skolekammerater og jeg nåede de 14-15 år, blev der også mindre fodbold, basketball mv. Men mere øl, knallerter og PIGER Jo idrætsforeninger mister mange af deres unge i ca den alder. Andre interesser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg