Hop til indhold
Gæst

Happy ending hos Massage-Sara i Kolding

Recommended Posts

Gæst

Her i sommerferien havde jeg fornøjelsen at besøge Massage Sara i Kolding.

Der er ganske vist et stykke vej at køre for mig, men jeg havde høje forventninger til Saras hænder og ikke mindst resten af hende - inklusiv de meget store bryster, som hun også selv fremhæver i annoncen.

Jeg havde på forhånd bestilt en god times tid hos hende og aftalt at jeg tog stilling til ekstraydelserne når vi sad overfor hinanden. Det skal måske her indskydes at Sara ikke tilbyder traditionel sex - hverken dansk eller fransk.

Jeg begav mig sydpå af E45 for at være klar til kl. 10 hvor hun åbnede. Jeg nåede frem i fin tid og fandt stedet - et lokale ud til en større vej i Kolding. Ganske nydelige omgivelser og pænt og rent. Det er tydeligt at Sara håndterer det meget professionelt. Hun er i øvrigt siden flyttet til nye lokaler med bad.

De praktiske udfordringer

Jeg kom ind og blev mødt af Sara - en nydelig kvinde først i 40'erne med langt blond hår og sød og venlig. Jeg tog plads i en stol og Sara satte sig overfor. Vi smalltalkede lidt og kom hurtigt ind på hvad der skulle foregå. Sara fortalte at hun havde menstruation og derfor ikke kunne tilbyde alle ekstraydelserne på kortet. Lidt ærgeligt eftersom jeg havde set frem til at se hendes mis og måske endda give den et kys eller mere ;) En besked om dette havde været dejligt - især når man er kørt et stykke for at opleve hende.

Men det var der jo ikke så meget at gøre ved, så vi aftalte massage efterfulgt af en omgang svensk med prostatamassage (min debut udi dette).

Jeg blev fulgt ind i et hyggeligt rum ved siden af, hvor der stod en ganske pæn og ny briks med håndklæde klar, som jeg lagde mig op på efter at have smidt alt tøjet, forståeligvis. Sara klædte sig samtidig af og stod til sidst topløs i trusser og hotpants. Hun har en lækker krop - ganske rigtigt MEGET store og naturlige bryster der måske ikke sidder helt så højt oppe som de gjorde da hun var 20, men det er der jo ikke noget at sige til - tiden går ikke ubemærket hen over ret mange af os. Nydelige og indbydende er de i høj grad!

Den der smører godt...

Så startede Sara med at smøre mig ind i olie og massere mine ben mens jeg lå på maven. Hun bevægede sig opad og jeg husker massagen som udmærket dog uden at hun tog specielt hårdt fat. Det var i hvert fald dejligt afslappende at blive forkælet. Engang imellem lod hun lige fingrene strejfe mine boller - MEGET behageliget og med stor virkning ;)

Så skiftede hun "ende" og jeg kunne mærke hun gik op foran mit hoved og masserede mine skuldre og nakke. Og da kom så dagens overraskelsesmoment! Da hun stille lænede sig forover og lod sine bryster røre og hvile på min nakke. Pyha det var frækt :shock: Der skal jeg love for hendes bryster kom til deres ret.

Som hun nævner i annoncen, må man gerne røre hende blidt, og jeg benyttede mig naturligvis af muligheden og kælede for hendes bryster og brystvorter stille og roligt. Meget frækt!

Turen var kommet til forsiden, og også her smurte hun godt med olie på, og nu havde jeg så fornøjelsen af at se hende arbejde. Igen fik brysterne lov at hvile og glide imod min krop. Da de fik lov at hvile i panden af mig, slikkede jeg forsigtigt hendes brystvorter og kyssede brysterne.

Enden på komedie

Efter ca. en times massage var turen kommet til det svenske. Sara iførte sig latexhandsker og satte sig op på briksen mellem mine ben med front mod mig. Hun gik stille og roligt i gang med også at forkæle bedstevennen og den gjorde hurtigt honnør. Efter yderligere lidt kærtegn, bevægede hun sin anden hånd længere og længere nedad mod mine baller. Jeg kunne mærke hendes finger ramme mit bagerste hul og lige så stille trykke ind på det inden hun igen tog hånden væk. Sådan gjorde hun flere gange og hver gang trykkede hun en lille smule mere til og gjorde ringmusklen modtagelig overfor hendes finger. Til sidst røg den helt op og hun holdt den i ro i nogen tid indtil hun begyndte at føre den frem og tilbage. Jeg kunne mærke at jeg var ved at være klar til forløsningen og det kunne hun tilsyneladende også. Hun kørte fingeren hurtigere ud og ind mens hun holdt på med det svenske uden pause. Resultatet viste sig da også kort efter og jeg måtte overgive mig og levere en ladning i og udover hendes hånd.

Efter nogle minutter brugt på at falde ned igen og komme til sig selv ovenpå den omgang, var det tid til at vaske hænder, ansigt og hvad man nu ellers kunne komme til ved håndvasken. Olien var nem nok at få af, men et bad havde naturligvis været at foretrække før turen hjemad.

Alt i alt en dejlig oplevelse og jeg var bestemt velkommen tilbage for at prøve nogle af de øvrige ekstraydelser en anden gang.

Har bestemt tænkt mig at besøge Sara igen når lejligheden byder sig - hvis ikke der var så langt for mig, havde jeg nok allerede gjort det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det min tur til også at bidrage forhåbentligt med noget nyttigt efter i langtid at have set med herinde

Jeg har også med stor succes besøgt Sara i Kolding mange gange og kan til fulde bekræfte den oplevelse som gfe_fan har haft med hende hun er meget ligetil og meget nem at snakke med samt giver sig god tid til at give kunden en god oplevelse

Har lavet ny aftale i næste uge så vil jeg komme med et indlæg omkring min oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun annoncerer på gul og gratis erotik - frække fotos - men det virker meget useriøst, efte at have sendt sms'er til hende (ham) går det bare i stå

ingen kontakt og ingen aftale, har nu prøvet flere gange.

Redigeret af AabenraaFyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun annoncerer på gul og gratis erotik - frække fotos - men det virker meget useriøst, efte at have sendt sms'er til hende (ham) går det bare i stå

ingen kontakt og ingen aftale, har nu prøvet flere gange.

 

AabebraaFyr, hmmm, skal jeg gå til angreb  :mrgreen: eller forsvare mig selv  :-P ....jeg vælger begge dele....

Jeg HAR i dag sendt dig sms og som jeg skrev: "sorry for manglende svar tidligere og ofte går der mange beskeder ind på en dag så jeg kan simpelthen desværre ikke altid nå at besvare alle" og at jeg godt kan forstå, at det er så træls at vente forgæves på et svar, når man er liderlig.... men hvorfor blive så sur og skrive herinde, når vi har taget debatten via sms i dag.....

 

Jeg bruger hver dag ca 9 timer på mit arbejde inc. på kørsel frem og tilbage, en masse smsér, rengøring og ikke mindst besøg af en masse søde mænd :eek:  jeg er ikke nogen robot, jeg har også et privatliv...

 

Du skrev til mig, om jeg ikke magtede at ringe retur....til mit forsvar kan jeg sige, SÅ ALLE ANDRE VED DET, jeg ringer aldrig tilbage af hensyn til mændenes privatliv og som det fremgår af min annonce, så står der sms.

 

Knus Sara.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aabenrafyr: det er da altid bedre at ringe som sende sms

Det er selvfølgelig individuelt, om folk helst vil ringe, for lige at få en fornemmelse af, hvem hende massage-Sara nu er og aftale tillægsydelse osv på forhånd og det er også helt fint med de seriøse og jeg tager så vidt det er muligt også min tlf.... men jeg har erfaret med tiden, at der er mange som bare gerne vil hyggesnakke og som synes det er sjovt at sidde med dilleren i hånden :eek: imens de bruger evigheder på at stille en masse spørgsmål, som faktisk står i annoncen.....så derfor har jeg skrevet i min annonce, at man kan sms...

 

men jeg undrer mig så lidt over, at du skrev til mig i dag AabenraaFyr på sms, at du ikke ville chatte med mig, du ville møde mig irl, så hvorfor ikke bare skrive, at du gerne ville snakke med mig i tlf, som du nu herinde giver udtryk for....jeg havde jo tid til at snakke med dig i tlf i dag, ellers havde jeg jo ikke skrevet flere sms frem og tilbage vel... :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvordan laver du så aftale ?

SMS,er du bare din adresse eller hvordan ? når du ikke har tid til at tale i Tlf. .?

 

Tilføjelse.....ja jeg smsér adressen, det er altid det bedste, også selvom jeg har talt i tlf med manden. der kan via samtale i tlf godt misforståes adressen pga min sønderjyske dialekt....ej spøj til side... :???:  så via sms, er der ingen tvivl og laaaaaaaaangt de fleste mænd gemmer og husker adressen til selve dagen hos mig  :-P  :idea:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sara linket til dig øverst i denne tråd dur ikke længere, har du et andet link du kan giv

Massage-Sara. Diskret i Kolding.
Kr. 400,-
  •  
  •  
 
magnifier.jpg
54666560_491_326_0_0_0_0.jpg
  • 54666560_95_62_0_0_0_0.jpg
  • 76301274_95_62_0_0_0_0_6.jpg
 
Beskrivelse:
Massage-Sara. Diskret i Kolding., Jeg er en dansk feminin intelligent blondine ;-)på 41 år med meget STORE bryster.

Sød og nem at snakke med...

Min massage består af en blanding af erotisk/blide berøringer/afslappende massage fra top til tå inc.ca 15 min.oliesvensk med udløsning

Jeg masserer både med mine hænder og bryster op ad din brystkasse og ryg. Du må slikke/røre mine bryster og røv blidt

Jeg er kun iført frækt/pikant lingeri og uden trusser

30 min 400 kr

45 min 500 kr 

1 time 600 kr

1,5 time 1000 kr

TILLÆGSYDELSER:

Slikke min mis(med forbehold)300 kr

Røre mine skamlæber og klitoris100 kr

Prostata/anal massage 100 kr

INGEN SAMLEJE OG INGEN FRANSK TIL MANDEN

Modtager kun danske mænd

Hygiejnen er i top 

Gratis lån af håndklæder og bad

Besvarer ikke numre fra taletidskort

Åbningstider:

Mandag kl 9.30-15.30

Tirsdag kl 9.30-15.30

Onsdag kl 9.30-15.30

Torsdag kl 9.30-15.30

Fredag kl 9.30-13.30

SMS på tlf: 81 53 84 06

Vis nummer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Et link til Saras profil på sexpiger.dk: http://www.sexpiger.dk/3605

 

Jeg kan i øvrigt lige opdatere min gamle anmeldelse her ved at sige, at jeg for få dage siden foretog en "kontrolbesøg", og Sara er stadig i absolut topform! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min massage består af en blanding af erotisk/blide berøringer/afslappende massage fra top til tå inc.ca 15 min.oliesvensk med udløsning

Jeg masserer både med mine hænder og bryster op ad din brystkasse og ryg. Du må slikke/røre mine bryster og røv blidt

Jeg er kun iført frækt/pikant lingeri og uden trusser

30 min 400 kr

45 min 500 kr

1 time 600 kr

1,5 time 1000 kr

TILLÆGSYDELSER:Slikke min mis(med forbehold)300 kr

Røre mine skamlæber og klitoris100 kr

Prostata/anal massage 100 kr

INGEN SAMLEJE OG INGEN FRANSK TIL MANDEN

Hej Sara.

Er de priser du skriver her inklusive svensk, for i det link som "GFE Fan" netop har vist står der at det koster 300 ekstra?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Sara.

Er de priser du skriver her inklusive svensk, for i det link som "GFE Fan" netop har vist står der at det koster 300 ekstra?

 

Det er inklusive ja. Som jeg forstår det, gælder de 300 for svensk, hvis man slet ikke ønsker massage, men vil hoppe direkte til hendes tillægsydelser. Altså eksempelvis slikke hende plus svensk = 300+300. Måske Sara kan rette mig, hvis jeg tager fejl :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fået nogle private beskeder herinde, hvor der er nogen som misforstår noget af det, der er blevet skrevet...

Aabenraa Fyr skrev, at han ikke fik svar, når han havde sms til mig (ham) NEJ, jeg er IKKE en mand og der er hellerikke nogen mand som står bag. Der er ikke noget maskulint ved mig, foruden mine overarme-de er meget stærke ;-)

Og oliesvensk ER med i prisen ved massage...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...