[email protected] 73 Skrevet 16. Februar, 2022 https://annoncelight.dk/showad/306655 Jeg har længe set på hendes annonce, og nu tænkte jeg det skulle være, og prisen er jo også lidt lokkende. hun er nem at kommunikere med og nem at lave aftale med. Jeg ved ikke helt om man kan kalde stedet diskret, for der er mange virksomheder i samme bygning. Men hvis man virker naturlig når man kommer der, kan folk jo ikke se om det er bordel eller mekaniker man skal besøge. Blowjob var ikke noget at råbe jura af. sexen var heller ikke den bedste. Hun klagede lidt over størrelsen, så jeg tænkte det var godt jeg ikke havde betalt for anal. mens vi havde sex lå hun og så op i loftet og virkede som om hun var et andet sted. lidt positiv er hendes bryster der efter min mening er perfekte. det eneste der skulle tale for at komme igen er prisen og brysterne. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1692 Skrevet 16. Februar, 2022 [email protected] skrev, for 2 minutter siden: Jeg har længe set på hendes annonce, og nu tænkte jeg det skulle være, og prisen er jo også lidt lokkende. Jeg er vild med hendes menupunkter : seks superfrancuski, 69, pocałunek miękki 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 1049 Skrevet 16. Februar, 2022 [email protected] skrev, for 9 minutter siden: Blowjob var ikke noget at råbe jura af. Var det så ringe, at du overvejede at pudse en advokat på hende? 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 996 Skrevet 16. Februar, 2022 [email protected] skrev, for 14 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/306655 Jeg har længe set på hendes annonce, og nu tænkte jeg det skulle være, og prisen er jo også lidt lokkende. hun er nem at kommunikere med og nem at lave aftale med. Jeg ved ikke helt om man kan kalde stedet diskret, for der er mange virksomheder i samme bygning. Men hvis man virker naturlig når man kommer der, kan folk jo ikke se om det er bordel eller mekaniker man skal besøge. Blowjob var ikke noget at råbe jura af. sexen var heller ikke den bedste. Hun klagede lidt over størrelsen, så jeg tænkte det var godt jeg ikke havde betalt for anal. mens vi havde sex lå hun og så op i loftet og virkede som om hun var et andet sted. lidt positiv er hendes bryster der efter min mening er perfekte. det eneste der skulle tale for at komme igen er prisen og brysterne. Tidligere var anal vist med i hendes tilbud. Jeg har for flere år siden lovet mig selv ikke at besøge hende mere….. hun er altså et nummer for uengageret. Det fås bedre andre steder til samme pris… også selvom stederne er blevet færre… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2608 Skrevet 16. Februar, 2022 Sjældent at se billeder på væggen er sløret men ikke hendes eget ansigt… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smørhulsbarnet 927 Skrevet 18. Februar, 2022 Har besøgt hende igennem mange år, og altid været tilfreds med hendes service.Hun har sin egen stil, som ikke er for alle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 18. Februar, 2022 dhnmdst skrev, den 17.2.2022 at 00:22: Sjældent at se billeder på væggen er sløret men ikke hendes eget ansigt… AirBnB ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg