Hop til indhold

Recommended Posts

Så har turen endnu engang gået forbi det lille hus i Tureby. 
Denne gang var det Jazmin der skulle prøves. 
https://annoncelight.dk/showad/327181

Jazmin var nem at kommunikere og lave aftale med. 
Det er hende på billederne, dog har de været igennem redigering. 
hun har en kæmpe røv som ikke ses helt så tydeligt på billederne. 
Da vi kommer op på værelset har hun en masse hun lige skulle afslutte på mobilen, så jeg stod der og flagrede en kort stund, hvilket er lidt irriterende i min optik.  
Hun yder ikke SF. 
blowjob var ok, hun gav sig god tid og man må gerne rører hende imens. Det er dejligt med at blowjob hvor man må give lidt finger imens. 
Hun kan et tricks når hun rider, hvilket var ved at få mig til at komme, det plejer jeg ellers ikke at kunne i den stilling. Så vi måtte skifte til missionær og gøre det færdigt her. 
Da vi var færdige havde hun Meget travlt med at komme tilbage til mobilen igen og svare sms’er. 

det dejlige ved Tureby er at det ligger så diskret og man altid er der alene, selvom der tit er 2-3 piger på arbejde. 
men lige denne dag holdte der squ en da jeg kom, og der kom en ind i indkørslen da jeg kørte, hvilket jeg grinte lidt af på vejen hjem, for den person i den anden bil gjorde alt hvad han kunne for at skjule sig inde i bilen. Jeg tænker bare at vis vi skulle se hinanden igen ville vi begge nok være diskrete, så det var lidt sjovt at han gemte sig så meget. 

men alt i alt ok besøg, jeg kommer dog ikke til at besøge hende igen, da kemien ikke var der helt.  

https://annoncelight.dk/showad/327181

Del dette indlæg

Link til indlæg
[email protected] skrev, for 11 minutter siden:

Hun yder ikke SF. 

Hun reklamere da ellers med det hele?? 

DANISH
FRENCH
SUPER FRENCH
MEGAFRÆNSK

Redigeret af Milner

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...