Hop til indhold
New User

Fantastisk besøg hos Lucía

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/328897

- Jeg besøgte i dag fantastiske Lucía. Hun var utrolig nem at kommunikere med, mht. at aftale tid, ønsker og varighed.

- Stedet i Randers var nemt at finde - diskret med masser af parkeringsmuligheder.

- Lucía var utrolig imødekommende med et smil på læben som får en til at smide enhver nervøsitet der måtte være.

- Hun er nem at kommunikere med, trods oversættelses-appen i ny og næ blev taget i brug.

- Hun var iført sexet rødt undertøj som bare sad perfekt over hendes lækre bryster og perfekte røv.

- Hun startede med at gøre mig helt tilpas ved at gnide sig op ad mig, både med front og bagpartiet, så jeg hurtigt kom i stemning.

- Efter at jeg havde leget med hendes bryster, slikkede jeg hende og hun fulgte op med et dejligt BJ.

-  Under hele seancen som indeholdte doggy, misionær, cowgirl og reverse er Lucía nærværende 110% - Hun kommer med den ene spanske glose efter den anden - hvilket bare gør at man kommer endnu mere i stemning.

- Super sexet og positiv kvinde. Det er ikke sidste gang jeg besøger hende :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...