Hop til indhold

Fantastisk besøg hos Lucía

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/328897

- Jeg besøgte i dag fantastiske Lucía. Hun var utrolig nem at kommunikere med, mht. at aftale tid, ønsker og varighed.

- Stedet i Randers var nemt at finde - diskret med masser af parkeringsmuligheder.

- Lucía var utrolig imødekommende med et smil på læben som får en til at smide enhver nervøsitet der måtte være.

- Hun er nem at kommunikere med, trods oversættelses-appen i ny og næ blev taget i brug.

- Hun var iført sexet rødt undertøj som bare sad perfekt over hendes lækre bryster og perfekte røv.

- Hun startede med at gøre mig helt tilpas ved at gnide sig op ad mig, både med front og bagpartiet, så jeg hurtigt kom i stemning.

- Efter at jeg havde leget med hendes bryster, slikkede jeg hende og hun fulgte op med et dejligt BJ.

-  Under hele seancen som indeholdte doggy, misionær, cowgirl og reverse er Lucía nærværende 110% - Hun kommer med den ene spanske glose efter den anden - hvilket bare gør at man kommer endnu mere i stemning.

- Super sexet og positiv kvinde. Det er ikke sidste gang jeg besøger hende :-) 

Skrevet

Hun er fantastisk, jeg glæder mig virkelig til hun kommer til Århus igen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.