Hop til indhold
Guest Brug Min Q Aalborg

Aalborg: 24-årige Line gratis til rådighed i uge 7

Recommended Posts

Guest Brug Min Q Aalborg

Hej derude!

Line savner et afbræk fra studierne og vil gerne fyldes op af masser af pik.

Muligheder for at bruge Line resten af uge 7:

• Onsdag d. 16/02/22 kl. 22.00: Filmet Aften Gangbang i privaten, minimum 3 deltagere skal være tilmeldt.
  • Torsdag d. 17/02/22 kl. 19.00 - 22.00: Filmet solo-møder/duo-møder af 30 min. pr. mand. Afhængig af deltagere, så foregår det enten alene eller max to mænd pr. 30 min. med Line.
  • Fredag d. 18/02/22 kl. 10.00: Filmet Morgen Gangbang i privaten, minimum 3 deltagere skal være tilmeldt.
  • Fredag d. 18/02/22 kl. 19.00 - 22.00: Filmet solo-møder/duo-møder af 30 min. pr. mand. Afhængig af deltagere, så foregår det enten alene eller max to mænd pr. 30 min. med Line.
  • Søndag d. 20/02/22 kl. 08.00 - 22.00: Filmet solo-møder/duo-møder af 30 min. pr. mand. Afhængig af deltagere, så foregår det enten alene eller max to mænd pr. 30 min. med Line.

Husk alle arrangementer filmes, men uden ansigter andre end Lines. Materialet bruges så Line kan se sig selv have sex efterfølgende.

Alle arrangementer bekræftes senest 2 timer før start, hvor adresse sendes ud.

Alt samleje kræver gummi, som du selv medbringer. Det samme gælder glidecreme ved analsex.

Alle deltagere skal være heteroseksuelle, 35 år eller ældre, vaccinerede, velsoignerede, renlige, raske og ordentlige.

Det foregår i Aalborg i lejlighed tæt på Nordkraft. Kom gerne lidt før, hvis du ikke er kendt i området og skal have fundet en p-plads.

Det er naturligvis gratis.

Om Line: 24 år, studerende, brunette, høj, kvindelige former, feminin, underdanig/submissiv. Brug hendes huller grundigt og sprøjt hende i munden.

Tilmeld dig de arrangementer du har lyst til i en personlig besked og husk at skrive din alder i beskeden.

2.JPG

4.JPG

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg er ny-registreret herinde kan jeg desværre ikke få lov at sende en besked, så jeg tilmelder mig her.

jeg vil gerne tilmelde mig morgen gangbang kl. 10 i morgen, fredag.

jeg har en gang før deltaget i et af jeres arrangementer ude ved Kystvejen. Super frækt.

jeg er 37 år.

vh.

Hamfra9000

Redigeret af Hamfra9000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...