Hop til indhold
Miller223

LauraSgirl, 19 Kbh, dyr dame..

Recommended Posts

Citat

sidst men ikke mindst top lækker fyr, som har økonomien på plads

Hvorfor fanden ville en top lækker fyr med økonomien på plads betale for en sugarbabe? Han kan jo få dem gratis :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mayer28 skrev, for 13 minutter siden:

Hvorfor fanden ville en top lækker fyr med økonomien på plads betale for en sugarbabe? Han kan jo få dem gratis :D:P

Ja, men nogen får jo et kick ud af at kunne betale - vi andre er nødt til det ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller223 skrev, for 3 timer siden:

(6) SugarDaters

'Tager 2500,- for et kemimøde, så hvis du har økonomien til det er jeg frisk.'

 

ved sgu ikke om det er en joke eller hvad?

Ret sikker på det er en fake profil

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 16 timer siden:

Jeg skal ikke modsige dig. Men er den påstand ikke bare grebet ud af luften??

Den er taget ud fra kvaliteten af det billede, alle i dag 2022 kan tag fine billeder, så det virker som et person har downloadet fra nettet af og er super dårlig til det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Expel skrev, for 16 timer siden:

Den er taget ud fra kvaliteten af det billede, alle i dag 2022 kan tag fine billeder, så det virker som et person har downloadet fra nettet af og er super dårlig til det

Synes stadig at det er en påstand grebet lige ud af luften. Man er vel uskyldig indtil det modsatte er bevist (= hendes handlinger viser det).

Det er ok at være mistænksom - men her i debatten har du dømt hende.

Jeg har mødt flere piger med dårlige billeder. De var ikke fake.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 6 timer siden:

Synes stadig at det er en påstand grebet lige ud af luften. Man er vel uskyldig indtil det modsatte er bevist (= hendes handlinger viser det).

Det er ok at være mistænksom - men her i debatten har du dømt hende.

Jeg har mødt flere piger med dårlige billeder. De var ikke fake.

 

Jeg siger bare min mening og hvad jeg har oplevet ud fra mit syn, er faktisk ret ligeglad med din mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 15.2.2022 at 12:42:

Ja, men nogen får jo et kick ud af at kunne betale - vi andre er nødt til det ;-)

Som Charlie Sheen en gang sagde: I don’t pay hookers for meeting me, I pay them to leave” 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and
Mayer28 skrev, den 15.2.2022 at 12:27:

Hvorfor fanden ville en top lækker fyr med økonomien på plads betale for en sugarbabe? Han kan jo få dem gratis :D:P

Hvis han er gift kan en sd være ganske fordelagtigt i forhold til en elsker der kan give problemer ved brud eller der pludseligt vil have hele pakken. Jeg kender en del der går den vej rundt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...